۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
آغاز طرح خدمات نوروزی امداد خودرو

آغاز طرح خدمات نوروزی امداد خودرو

طرح خدمات نوروزی امداد ایران خودرو، آغاز به کار کرد و از روز چهارشنبه، مسافران نوروزی می توانند از خدمات امداد خودرو بهره مند شوند.

به گزارش بازار، در مراسم آغاز طرح خدمات نوروزی امداد خودرو که با حضور مسئولان پلیس راه و شرکت تهیه و توزیع قطعات ایران خودرو در ایساکو برگزار شد، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران با اشاره به آمادگی هزار و ۳۰۰ ناوگان امدادی در قالب موتور سوار و خودروهای امدادی گفت: ۹ پایگاه ثابت نیز در بزرگراهها و اتوبان های کشور به مسافران و خودروهای نیازمند، بصورت شبانه روزی امداد رسانی می کنند.

سید عباس میرحسینی افزود: خدمات امدادی امداد خودرو توسط ۲ هزار و ۱۶۰ امدادگر و در هزار و ۳۸۰ شهر کشور ارائه خواهد شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت که پیش بینی می شود در مدت اجرای طرح، ۲۰۰ هزار تماس با امدادخودرو گرفته شود.

وی با بیان اینکه در این طرح، بر اساس توافق با سایر خودروسازان امکان خدمت رسانی به خودروهای سایر خودروسازان نیز وجود دارد گفت: مردم می توانند برای بهره مندی از این خدمات از طریق شماره تماس ۰۹۶۴۴۰ یا اپلیکیشن های ایساکو و بسپر درخواست خدمات امدادی کرده و بطور متوسط ۲۵ دقیقه بعد، از خدمات امداد خودرویی بهره مند شوند.
میرحسینی افزود: به منظور افزایش رضایت مشتریان، در طرح نوروزی ۵ درصد تخفیف در قیمت قطعات در نظر گرفته شده و اجرت ایاب و ذهاب برای مشتریان ایران خودرو رایگان خواهد بود و ارائه خدمات پس از صدور پیش فاکتور و تضمین کیفیت و اصل بودن قطعات و موافقت مشتری انجام خواهد شد.

وی همچنین از مسافران نوروزی خواست با توجه به مشکلات ایجاد شده در سالهای قبل، از درخواست امداد از خودروهای فاقد نشان معتبر خودداری کنند و تاکید کرد: مشتریان حتما از طریق شماره ۰۹۶۴۴۰ یا اپلیکیشن های ایساکو و بسپر می توانند از امداد خودروهای مجاز تعریف شده و استاندارد استفاده کنند.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha