۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
فرصت تولیدکنندگان برای درج قیمت روی کالا محدود است
معاون وزیر صمت:

فرصت تولیدکنندگان برای درج قیمت روی کالا محدود است

ساری- معاون وزیر صمت فرصت تولیدکنندگان را برای درج قیمت تولید و مصرف کننده روی کالا محدود دانست و گفت: از اول اردیبهشت این طرح فراگیر می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس تابش ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران در ساری با اشاره به درج قیمت تولید و مصرف کننده روی ۱۰ هزار قلم کالا درج می شود، فرصت تولیدکنندگان را برای اجرای این طرح محدود و تا پایان فروردین سال آینده دانست و گفت: از اول اردیبهشت ماه بای قیمت تولید و مصرف کننده روی کالا درج شود و اجرای طرح الزامی است.

وی بر لزوم تامین زیرساخت های لازم برای اجرای طرح قیمت تولیدکننده و مصرف کننده شد و گفت: زمان تولیدکنندگان برای اجرای این طرح محدود و اندک است.

تابش اجرای طرح درج قیمت تولید و مصرف کننده را در شفاف سازی فرایند و کاهش قیمت ها موثر دانست و گفت: تاکنون این طرح روی پنج هزار قلم کالا اجرا و منجر به کاهش پنج تا ۶۰ درصدی شده است.

معاون وزیر صمت با عنوان اینکه توجه به حقوق مصرف کننده می تواند بازار قابل توجهی را برای تولیدکننده به ارمغان بیاورد، کاهش هزینه های تولید را نسخه شفابخش برای صاردات دانست و از تولیدکنندگان خواست نسبت به نوسازی ماشین آلات و به روز کردن خط تولید اقدام کنند.

تابش اهتمام دولت را در تامین مواد اولیه، زنجیره تولید و توزیع جدی دانست و گفت: صنعتگران همیشه باید در حال به روزرسانی تولیدات باشند.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha