۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
فعال‌سازی ۵ هزار واحد نیمه‌راکد صنعتی در کشور| ۸۰ هزار شغل احیا می‌شود
معاون وزیر صمت در گفت‌وگو با بازار:

فعال‌سازی ۵ هزار واحد نیمه‌راکد صنعتی در کشور| ۸۰ هزار شغل احیا می‌شود

بوشهر- رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور از فعال‌سازی ۵ هزار واحد نیمه‌راکد صنعتی در کشور خبر داد و گفت: ۸۰ هزار شغل با این اقدام، احیا می‌شود.

علی رسولیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سفر به استان بوشهر به منظور معرفی دو مدیر جدید در ۲ مجموعه عظیم صنعتی استان انجام شد و مدیر کل صمت و همچنین مدیر کل شهرک‌های صنعتی استان بوشهر معرفی شدند.

وی افزود: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر رونق واحدهای راکد تولیدی دارد و بحمدالله شاهد راهکارهای خوبی در این زمینه در استان بوشهر هستیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد در برنامه وزارتخانه صمت قرار دارد و امسال به فضل خدا شاهد فعال‌ سازی تعداد زیادی از واحدهای راکد هستیم.

رسولیان از فعال سازی ۵ هزار واحد صنعتی راکد و نیمه راکد در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: در برنامه دو ساله، پیش‌بینی کرده‌ایم که ۵ هزار واحد راکد صنعتی در مدار تولید قرار گیرند که امسال بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ واحد در مدار قرار گرفتند و بیش از ۳۰ هزار شغل احیا شد.

وی بیان داشت: سال آینده نیز احیای ۳ هزار واحد صنعتی راکد و نیمه‌راکد در برنامه وزارتخانه صمت قرار دارد و انتظار داریم ۵۰ هزار شغل نیز سال آینده احیا شود و مجموعا با فعال‌سازی ۵ هزار واحد راکد بالغ بر ۸۰ هزار شغل احیا می‌شود.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی کشور افزود: در استان بوشهر برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و همچنین احیای واحدهای راکد، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود و زیرساخت‌ها نیز تکمیل می‌شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha