۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
راه و تفکر شهید سلیمانی باید الگو و سرمشق فرزندان این سرزمین باشد
وزیر راه و شهرسازی:

راه و تفکر شهید سلیمانی باید الگو و سرمشق فرزندان این سرزمین باشد

همزمان با روز بزرگداشت مقام شهید از فرزندان شهدای شاغل در وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهید که در سالن الغدیر وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز شهید گفت: شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است که هریک از آن‌ها امروز برای کشور سرمایه ای بوده و هستند. یاد وخاطرات و سلوک شهدا جزو سرمایه های کشور هستند و نسل های آینده از این راه و تفکر بهره خواهند برد که شهدا چه مسیری را برای تداوم انقلاب و نظام اسلامی طی کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضمن نقل خاطره ای از شهید سلیمانی گفت: راه و تفکر شهید سلیمانی به عنوانِ سید شهدای مقاومت برای فرزندان و دانش آموزان و دانشجویان این سرزمین باید سرمشق و الگو باشد.

قاسمی در ادامه با اشاره به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی افزود: شهدای بزرگی در کشور داشتیم که اینها سرمایه های کشور بوده و هستند. شهدایی که در دوران جنگ هریک اسطوره بودند و اگر ما بدرستی خط و مشی شهدا را با چشم دل و صداقت ادامه دهیم فضای کشور غیر از این خواهد بود. با این حال متاسفانه خیلی از موارد را این روزها از دست داده ایم آنهم در شرایطی که سرمایه عظیمی چون سردار سلیمانی داریم.

در ادامه این مراسم، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با درود و سلام بر دویست و سی هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شهید سلیمانی را با هیچ قهرمانی نمی شود مقایسه کرد. شهید سلیمانی شهیدی فرا مرزی بود و فرا مرزی فکر می کرد. دیپلمات برجسته، استراتژیست مدبر، دارای روحیه انقلابی، علاقمند به فرهنگ و هنر و تکریم خانواده شهدا، احترام به مادر و پدر و فرزند شهید از جمله ویژگی های شاخص شهید سلیمانی به شمار می‌آید.

در پایان این مراسم از فرزندان شهدای شاغل در وزارتخانه با اهدای گل و تقدیرنامه قدردانی شد. در مراسم اهدای جوایز، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، جواد نیسی دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی وزارت تابعه حضور داشتند.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha