۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
گسترش فعالیت گروه های جهادی در کردستان یک نیاز ضروری است
نماینده ولی فقیه در کردستان:

گسترش فعالیت گروه های جهادی در کردستان یک نیاز ضروری است

سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خدمت مسئولان به مردم باید بی منت بوده و دور از اعمال نمایشی باشد، گفت: گسترش فعالیت گروه های جهادی در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری در استان کردستان اظهار داشت: گزارش خدمات صورت گرفته به مردم پسندیده است اما نباید آن را با منت گذاشتن اشتباه گرفت.

وی با بیان اینکه خرج بیت المال برای مردم منتی ندارد و متعلق به خود ملت است، اضافه کرد: مسوولان باید با ارائه خدمت صادقانه به مردم، اجر آن را فقط از خداوند بخواهند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه گاهی فعالیتی نماد بیشتری از محتوا دارد ادامه داد: خدمت باید مفید بوده و اثرات آن در جامعه دیده شود بنابراین حرکت‌های نمایشی بی فایده است.

وی با اشاره به گروه‌های جهادی و فعالین عرصه نیکوکاری، گفت: این قشر از جامعه، تمام تلاش خود را در خدمت به مردم ارائه می‌کنند و کار آنان ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه عرصه، عرصه خدمت است و فقط اشکال آن متفاوت است، اضافه کرد: ما باید در خدمت انقلاب باشیم اما گاهی برعکس شده و برخی به دنبال خدمت انقلاب به خود هستند.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha