۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
رونق گردشگری دُر یتیم خلیج فارس با کشتی بزرگ تفریحی گلاره
مدیر کل گردشگری استان بوشهر خبر داد:

رونق گردشگری دُر یتیم خلیج فارس با کشتی بزرگ تفریحی گلاره

بوشهر- سجادی‌منش مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از رونق گردشگری دُر یتیم خلیج فارس با کشتی بزرگ تفریحی گلاره در مسیر بوشهر به جزیره خارگ خبر داد.

اسماعیل سجادی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر با توجه به وضعیت آب و هوایی خاص در زمستان و اوایل بهار، مقصد گردشگران داخلی و خارجی است.

وی افزود: علاوه بر وضعیت آب و هوای معتدل استان، گردشگری تجاری و گردشگری صنعتی نیز سبب شده که استان بوشهر در نوروز دارای بیشترین گردشگر باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر خاطر نشان کرد: جزیره خارگ با توجه به اقلیم خاص و همچنین طبیعت بکری که دارد همواره مورد توجه گردشگران است اما مشکلات تردد به این جزیره سبب شده که گردشگران نتوانند بخوبی به این منطقه زیبا سفر کنند.

سجادی‌منش از راه‌اندازی کشتی بزرگ گردشگری گلاره در مسیر خارگ بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این کشتی با ظرفیت ۲۹۰ مسافر، می‌تواند رونق‌بخش گردشگری جزیره خارگ، در یتیم خلیج فارس باشد.

وی یادآور شد: تامین امنیت مسافران و گردشگران با گشت‌های دریایی محقق می‌شود و تمام توان خود را برای سفری ایمن و جذاب برای گردشگران به کار می‌بندیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۸ میلیون گردشگر در یک‌ماه آینده وارد استان شوند و از جاذبه‌های توریستی و گردشگری استان بوشهر بازدید کنند.

سجادی‌منش گفت: در مبادی ورودی استان و همچنین در ورودی شهرهای گردشگری و روستاهای هدف، افرادی به منظور راهنمایی گردشگران مستقر خواهند شد تا مسافران نوروزی و گردشگران با کمترین مشکل بتوانند از استان بازدید کنند.

کد خبر: ۱۴۰٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha