۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
­پویش همراهان سفر ایمن در نوروز اجرا می شود
مدیرکل روابط‌ عمومی سازمان راهداری:

­پویش همراهان سفر ایمن در نوروز اجرا می شود

مدیرکل روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز پویش همراهان سفر ایمن در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و به تشریح اهداف این پویش پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، منصور فخاران، ‌مدیرکل روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌ این پویش ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. پویش همراهان سفر ایمن در نوروز اجرا می شود

وی فرهنگ‌سازی و ارتقاء ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با تشویق رانندگان به توقف در سفر و رفع خستگی را یکی از اهداف این پویش خواند و گفت:‌ کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن فرهنگ، ارتقاء دانش عمومی جامعه در مورد ایمنی و فرهنگ صحیح رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر از اهداف دیگر این پویش است.

فخاران افزود: کمک به احیای موسیقی ایرانی به ویژه موسیقی‌های بومی و مقامی شهر مقصد و کمک به احیای نمایش‌های ایرانی به ویژه نمایش‌های آیینی سنتی بومی مقصد نیز از اهدافی هستند که در پویش همراهان سفر ایمن در نوروز ۱۴۰۱ دنبال می‌شود.

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: این پویش در ۲۵ ایستگاه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در ۲۳ محور پر تردد کشور اجرا می‌شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha