۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
خدمات و فعالیت های ستاد اجرایی در راستای خدمت به مردم ستودنی است
استاندار کردستان:

خدمات و فعالیت های ستاد اجرایی در راستای خدمت به مردم ستودنی است

سنندج – استاندار کردستان خدمت رسانی ستاد اجرایی به مردم در کشور به ویژه این استان را ستودنی و قابل تقدیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل زارعی‌کوشا در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بویژه طی ۲ سال اخیر و برگزاری رزمایش‌های همدلی و احسان قدردانی کرد.

وی در این همایش که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اجرایی ظرفیت‌های خوبی دارد و با مدیریت خوبی که در سال‌های اخیر داشته در اقسی‌نقاط کشور خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است.

زارعی کوشا با یادآوری اینکه نهادهای انقلابی از جمله ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان هم نگاه خوبی به استان دارند و هم از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های فوق‌العاده این نهادها در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، می‌تواند موجب توسعه استان شود.

استاندار کردستان همچنین به اهتمام وزارت کار برای سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در استان اشاره کرد و تحقق این مهم را موجب توسعه اشتغال، توانمندی تولید و خدمات در کردستان دانست.

وی افزود: ایجاد اشتغال و افزایش تولید موجب بهبود معیشت، رفاه و آسایش مردم کردستان که حق بزرگی بر گردن ما و کشور دارند، می‌شود.

زارعی کوشا در پایان ابراز امیدواری کرد، همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) موجب خدمت‌رسانی عرچه بیشتر به مردم استان شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha