۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
شرکت توزیع برق زنجان ۸۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد
مدیرعامل توزیع برق زنجان :

شرکت توزیع برق زنجان ۸۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

زنجان- مدیرعامل توزیع برق زنجان،گفت: شرکت توزیع برق زنجان، در بحث وصول مطالبات عملکرد خوبی داشته ولی حدود ۸۰ میلیارد تومان طلب این شرکت از مشتریان حقیقی، صنایع و دستگاه‌های اجرایی است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، به مطالبات شرکت توزیع برق زنجان از مشترکان اشاره کرد و گفت: در بحث وصول مطالبات توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما با این وجود حدود ۸۰ میلیارد تومان طلب این شرکت از مشتریان حقیقی، صنایع و دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم بعد از پشت سر گذاشتن شرایطی که امروز کل کشور و دنیا با آن دست به گریبان است، بتوانیم این مطالبات را به مرور وصول کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سال «جهش تولید»، این شرکت نیز برنامه‌هایی را برای تحقق این شعار در صنعت برق در دستور کار خود قرار داده است تا بتوانیم در داخل شرکت و در راستای ارائه خدمات، جهش قابل توجهی را ایجاد کنیم.

مصرف ۷۰ درصد انرژی برق زنجان در بخش کشاورزی

مدیرعامل توزیع برق زنجان گفت: همچنین با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد انرژی برق در عرصه تولید و کشاورزی به مصرف می‌رسد، لذا به هر میزان که بتوانیم در این عرصه جهش ایجاد کنیم، به همان اندازه در عرصه تولید موفق خواهیم بود.

علیزاده با یادآوری اینکه در زمینه ارتقای خدمات این شرکت و با توجه به اینکه یک شرکت خدمات‌رسان هستیم، بحث ارائه خدمات غیرحضوری را به جد در دستور کار خود قرار دادیم، ادامه داد: در همین راستا و از اواخر سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا و به خاطر محدودیت‌هایی که در جامعه ایجاد شد، این شرکت نیز زیرساخت‌های خود را در راستای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری تقویت کرد، هر چند مراجعه حضوری داریم اما استقبال مردم از خدمات غیرحضوری قابل توجه است که در همین راستا با شماره سه رقمی ۱۲۱ در حال ارائه همه خدمات به صورت غیرحضوری به مشترکان هستیم. 

خدمات شرکت نیروی برق زنجان در روزهای کرونایی قطع نشده است

وی با اشاره به اینکه با وجود شیوع ویروس کرونا، خدمات شرکت نیروی برق استان زنجان به هیچ وجه قطع نشده است و همکاران این شرکت در همه بخش‌ها در سه شیفت آماده ارائه خدمات به مشترکان هستند، بیان کرد: این در حالی است که این خدمات در برهه کنونی حساس‌تر از روزهای گذشته ارائه می‌شود، به ویژه اینکه به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم به خاطر اموری که مربوط به برق است، خدمات حوزه بهداشت و درمان با مشکل مواجه شود.

مدیرعامل  توزیع برق زنجان، ابراز کرد: همچنین فعالان عرصه برق استان در این روزها با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی نسبت به ارائه خدمات به ویژه خدماتی در حوزه پایداری برق انجام می‌دهند تا برق هیچ مشترکی در این روزها قطع نشود.

کد خبر: ۱۴٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha