۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
خط رنگرزی کارخانه نساجی مازندران تکمیل شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران:

خط رنگرزی کارخانه نساجی مازندران تکمیل شد

ساری- هادیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران از تکمیل و راه اندازی خط رنگرزی کارخانه نساجی مازندران از سوی گروه توسعه اقتصادی تدبیر خبر داد.

سید رضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته گروه توسعه اقتصادی تدبیر ستاد اجرایی اظهار داشت: خط رنگرزی کارخانه نساجی با حمایت این گروه تکمیل و راه اندازی شده است.

وی افزود: با راه اندازی این خط دو هزار سرمایه خط تولید احیاء شد و برای ۷۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

وی میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای احیا و راه اندازی خط رنگرزی کارخانه نساجی را ۳۳ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: همچنین با کمک گروه اقتصادی تدبیر در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۴۶۸ واحد مسکن در قالب ۲۴ در زمینی به مساحت پنج هکتار احداث می شود.

هادیان سرمایه گذاری صورت گرفته در طرح اقدام ملی مسکن را دو هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: طرح جهش تولید دیمزارهای کشور با هدف افزایش ظرفیت و بهره وری تولید در اراضی دیم با استفاده از روش های نوین کشت، با دستور مقام معظم رهبری و حمایت ستاد اجرایی فرمان امام نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران یادآور شد: طرح جهش تولید در دیمزارها با همکاری سازمان جهاد کشاورزی اجرا شد و پرداخت یارانه بیمه محصولات کشاورزی دیمکاران تحت پوششف ارائه تسهیلات کم بهره خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی، ارائه کمک هزینه تامینی و توزیه نهاده های مورد نیاز اعم از بذر، کود و سموم مبارزه با عوامل زیان رسان از جمله برنامه ها است.

وی ادامه داد: طرح جهش تولید در دیمزارها در استان اجرا شد و هشت هزار و ۱۰۰ هکتار تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و هفت هزار و ۵۰۰ لیتر بذرمال، دو هزار و ۷۱۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص داده شد و ۲۹ دستگاه ادوات کشاورزی نیز توزیع شده است.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha