۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
هنوز نگرانی‌هایی درباره حذف ارز ترجیحی داریم| مجلس عجله کرد
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در گفتگو با بازار:

هنوز نگرانی‌هایی درباره حذف ارز ترجیحی داریم| مجلس عجله کرد

دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: ما هنوز نگرانی‌هایی درباره حذف ارز ترجیحی داریم و این نگرانی‌ها هنوز هم به قوت خود باقی است.

سید کاظم دلخوش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار گفت: حذف ارز ترجیحی باید مورد مباحث کارشناسانه قرار می‌گرفت تا مردم آسیب جدی از این مسئله نبینند.

وی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی بر روی کالاهایی اعم از دارو و خوراک دام و طیور تاثیر می گذارد، بیان داشت: چراکه برای برای تهیه دارو و خوراک دام و طیور از ارز ترجیحی استفاده می‌شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس اظهارداشت: ما در کمیسیون تلفیق ۹ میلیارد دلار برای این بخش منابع پیش بینی کردیم و منابع ریالی هم در این بخش در نظر گرفته شد تا فاصله ارز ترجیحی و ارز ets پوشش داده شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیرو مصوبه مجلس ارز ترجیحی حذف و اختیارات به دولت داده شد، بیان داشت: اینکه اختیارات به دولت داده شد تا کالا برگ توزیع کرده و منابع ارز ترجیحی را به بیمه سلامت اختصاص دهد این یک اقدام پخته کارشناسانه نبود.

وی اظهارداشت: به نظر بنده مقداری در زمینه شرایط ارز ترجیحی در مجلس دوستان ما عجله کردند چراکه ما در آستانه شب عید قرار داریم و مردم نباید آسیب ببینند.

این نماینده مجلس ادامه داد: پیرو حذف ارز ترجیحی یا باید کنترل و نظارت با دقت تمام انجام شود و یا باید شش ماه به دولت فرصت داده می شد تا یک طرح جامع و پخته ای در این زمینه به مجلس ارائه می داد.

دلخوش تاکید کرد: ما هنوز نگرانی‌هایی پیرو حذف ارز ترجیحی داریم و این نگرانی‌ها هنوز هم به قوت خود باقی است و امیدواریم دوستانی که به دنبال آزاد سازی نرخ ارز هستند بتوانند آن نظارت را بر روی کالاهای اساسی مردم داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۰٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha