۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
تعرفه آب مصرفی کشاورزی با نرخ مصوب محاسبه خواهد شد
نماینده اراک در مجلس:

تعرفه آب مصرفی کشاورزی با نرخ مصوب محاسبه خواهد شد

اراک- نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، گفت: تعرفه آب مصرفی کشاورزی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شهرک های کشاورزی و کشت گلخانه ای به نرخ مصوب فعالیت‌های کشاورزی محاسبه می شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، علی اکبر کریمی در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت استان مرکزی بیان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ تصمیمات خوبی در بخش آب گرفته و مصوب شده که تعرفه آب مصرفی کشاورزی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی؛ شهرک های کشاورزی و کشت گلخانه ای به نرخ مصوب فعالیت‌های کشاورزی محاسبه شود.

وی با اشاره به اینکه برای بخش برق هم می توان این موضوع را دنبال کرد و باید مسیر خود را طی کند افزود: قطع برق واحدهای تولیدی و صنوف فشارهای زیادی وارد می کند و راه اندازی مجدد خط تولید همان طور که می‌دانید در شرایط کنونی زمان‌بر و پرهزینه است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه قطع برق واحدهای تولیدی و صنوف خسارت‌های زیادی وارد می کند گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان آورنده ثروت برای کشور به شمار می رود اگر قرار به مجازات جریمه و قطع برق باشد واحدهای تولیدی در آخر قرار گیرند.

کد خبر: ۱۴۰٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha