۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است| هشدار درباره کاهش دید افقی
مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان:

محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است| هشدار درباره کاهش دید افقی

اصفهان - شیشه فروش؛ مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: فعلا تمام محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است و تردد در آنها وجود دارد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به تغییرات جوی طی روزهای گذشته و وزش شدید باد و همچنین توفان در بخش هایی از استان اصفهان اظهار داشت: متاسفانه توفان در شهر اصفهان باعث سقوط ۱۳ اصله درخت و همچنین آسیب به سه خودرو شد.

وی با بیان اینکه علت اصلی آسیب دیدگی درختان به دلیل خشکسالی و آفت زدگی بود، ابراز داشت: البته خسارت هایی هم در سطح استان اصفهان بر اثر توفان گزارش شده است که فعلا تیم های ارزیاب در حال بررسی شرایط و ارزیابی خسارت وارده هستند.

مدیرکل بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه خوشبختانه در هیچکدام از حوادث چند روز اخیر به دلیل توفان و وزش باد شدید خسارت جانی به هم استانی های عزیز وارد نشده است، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم که شرایط وزش باد شدید در اواخر هفته جاری هم داشته باشیم و از این رو باید اقدامات پیشگیرانه لازم توسط شهروندان و هموطنان عزیز انجام شود.

وزش شدید باد در مناطق شرقی استان
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم که مناطق غربی استان بارانی و مناطق شرقی استان همراه با وزش شدید باد باشد، گفت: با توجه به در پیش بودن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی لازم است هموطنان عزیز اگر قصد سفر دارند با اطلاع کامل نسبت به شرایط آب و هوا اقدام به سفر کنند.

شیشه فروش با بیان اینکه فعلا تمام محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز و تردد در آنها وجود دارد، افزود: البته محدودیت کاهش دید افقی با توجه به گرد و غبار موجود در محورهای مواصلاتی به خصوص در شرق استان وجود دارد و به همین دلیل توصیه می کنیم تا اطلاع ثانوی از تردد در این محورها خودداری شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha