۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
افزونه المنتور پرو چیست؟ + راهنمای ساخت صفحات با افزونه elementor pro

افزونه المنتور پرو چیست؟ + راهنمای ساخت صفحات با افزونه elementor pro

المنتور یک ویرایشگر رایگان وردپرس است که به شما امکان می‌دهد وب‌سایت‌های وردپرسی زیبا را به ساده‌ترین و سریع‌ترین راه ممکن ایجاد کنید.

به گزارش بازار، افزونه المنتور پرو ( Elementor Pro) یک افزونه است که بیش از پنج میلیون سایت وردپرسی از آن برای طراحی وب‌سایت استفاده می‌کنند. این افزونه، محبوب‌ترین برنامه ساخت سایت در WordPress.org است. با ما همراه باشید تا شما را با ساخت صفحات با افزونه المنتور آشنا کنیم.

در مورد ساخت صفحات با افزونه المنتور بیشتر بدانید

المنتور یک ویرایشگر رایگان وردپرس است که به شما امکان می‌دهد وب‌سایت‌های وردپرسی زیبا را به ساده‌ترین و سریع‌ترین راه ممکن ایجاد کنید. ویرایشگر پیش‌فرض وردپرس برای ایجاد وبلاگ‌های ساده مناسب است، اما گزینه‌های طراحی زیادی را ارائه نمی‌دهد و تا زمانی که روی دکمه پیش‌نمایش کلیک نکنید، نمی‌توانید ببینید که طراحی شما واقعاً چگونه بوده است.

Elementor با ارائه انعطاف‌پذیری کامل در طراحی به عنوان یک سازنده زنده و بصری، بدون نیاز به دانش CSS یا HTML این مشکل را برطرف می‌کند. هنگامی ‌که در حال ایجاد یک طرح هستید، طراحی خود را دقیقاً همانطور که بازدیدکنندگان مشاهده می‌کنند، خواهید دید.

Elementor گزینه‌های طراحی بی‌شمار و ده‌ها ویجت محتوای ازپیش‌ساخته‌شده را برای همه چیز، از دکمه‌ها گرفته تا فرم‌ها، نوار لغزنده، جداول قیمت‌گذاری و موارد دیگر ارائه می‌دهد. علاوه بر طراحی پست‌ها و صفحات جداگانه، می‌توانید از Elementor برای طراحی تم وردپرس خود از جمله سربرگ، پاورقی و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد استفاده کنید.

افزونه المنتور چگونه کار می‌کند؟

افزونه المنتور پرو چیست؟ + راهنمای ساخت صفحات با افزونه elementor pro

Elementor یک سازنده وب‌سایت وردپرس بصری است که ویرایشگر اصلی وردپرس را با یک ویرایشگر با توانایی پیش‌نمایش زنده جایگزین می‌کند. بنابراین می‌توانید طرح‌بندی‌های پیچیده را به صورت بصری ایجاد کنید و وب‌سایت خود را به صورت زنده طراحی نمایید، بدون اینکه نیازی به جابجایی بین ویرایشگر و حالت پیش‌نمایش داشته باشید.

ساخت صفحات با افزونه المنتور بدون نیاز به استفاده از کد HTML یا CSS و بدون کمک توسعه‌دهندگان امکان‌پذیر است. طرح‌هایی که ایجاد می‌کنید به طور پیش‌فرض واکنش‌گرا هستند، به این معنی که به طور خودکار در دسکتاپ، تبلت و موبایل بسیار عالی به نظر می‌رسند.

رابط کاربری افزونه المنتور، بصری و مبتدی‌پسند است، بنابراین می‌توانید در عرض چند دقیقه آن را آماده و راه‌اندازی شوید. شما می‌توانید یکی از صدها قالب وردپرس حرفه‌ای طراحی‌شده را برای صرفه‌جویی در زمان وارد کنید و سپس به راحتی آن را با استفاده از کنترل‌های ساده شخصی‌سازی نمایید.

بهتر از همه این است که افزپنه Elementor با جدیدترین فناوری‌ها ساخته شده تا تجربه طراحی سریع و بدون تاخیر را ارائه دهد. این بدان معناست که می‌توانید طرح‌ها را سریع‌تر ایجاد کنید.

ساخت صفحات با افزونه المنتور چقدر هزینه دارد؟

پلاگین المنتور صد درصد رایگان و در WordPress.org موجود است. اگر می‌خواهید ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌تری را اضافه کنید، می‌توانید پلاگین اصلی رایگان را با خرید افزونه المنتور پرو گسترش دهید که قیمت آن از ۴۹ دلار شروع می‌شود. اکنون بیایید در مورد تفاوت‌های اصلی بین Elementor free و Pro Elementor و اینکه کدام نسخه برای شما مناسب‌تر است صحبت کنیم.

ساخت صفحات با افزونه المنتور، نسخه رایگان

با نسخه رایگان Elementor، می‌توانید به ویرایشگر بصری و طیف گسترده‌ای از ویجت‌ها و گزینه‌های سبک دسترسی داشته باشید و از آنها برای طراحی محتوای خود استفاده کنید. از طرفی می‌توانید پست‌ها و صفحات وبلاگ خود را به صورت جداگانه آماده سازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویرایشگر Elementor را هنگام ویرایش یک پست یا صفحه راه‌اندازی کنید.

به طور کلی، اگر فقط می‌خواهید صفحات فرود اولیه را طراحی کنید یا سبکی زیبا به پست‌های وبلاگ خود اضافه نمایید، نسخه رایگان Elementor می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با این حال، اگر می‌خواهید از Elementor برای طراحی کل وب‌سایت خود استفاده کنید، احتمالاً ویژگی‌های قدرتمند جدید، گزینه‌های طراحی و قالب‌های Elementor Pro را نیاز دارید. در این صورت پیشنهاد می‌شود ساخت صفحات با افزونه المنتور حرفه‌ای را امتحان کنید.

ساخت صفحات با افزونه المنتور، نسخه حرفه‌ای

Elementor Pro یا نسخه حرفه‌ای افزونه المنتور، بر اساس ویژگی‌های نسخه رایگان اما به صورت بسیار قدرتمندتر برای متخصصان وب طراحی شده است. با Elementor Theme Builder، می‌توانید کل تم وب‌سایت خود را طراحی کنید، از جمله هدر، پاورقی، قالب‌های پست وبلاگ، صفحات ۴۰۴ و موارد دیگر. همچنین می‌توانید تنظیمات جهانی ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد به راحتی پالت طراحی را برای کل سایت خود کنترل نمایید. اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید، Elementor WooCommerce Builder همان انعطاف‌پذیری را برای فروشگاه و قالب‌های تک محصول به شما ارائه می‌دهد.

علاوه بر طراحی تم خود، همچنین می‌توانید از Elementor Popup Builder برای طراحی هر نوع پاپ آپی که می‌توانید مطابق با نیاز خود هدف قرار داده و راه‌اندازی کنید، استفاده نمایید. Elementor Pro علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد از Elementor برای طراحی تمام جنبه‌های سایت خود بهره‌مند شوید، به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های جدید قدرتمندی را نیز می‌دهد که می‌توانید در تمام طراحی‌های خود از آنها استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه حرفه‌ای افزونه المنتور در زیر آمده است:

· سازنده فرم بصری

· امکان دسترسی به بسیاری از ویجت‌های جدید مانند لغزنده‌ها، لیست پست‌ها، نمونه کارها، جداول قیمت‌گذاری و موارد دیگر.

· گزینه‌های طراحی جدید شامل جلوه‌های اسکرول و موقعیت‌یابی سفارشی.

· پشتیبانی از محتوای پویا از افزونه‌هایی مانند Advanced Custom Fields، Toolset و Pods.

· در نهایت، شما همچنین به تعداد زیادی الگوی ازپیش‌ساخته‌شده دسترسی خواهید داشت تا به شما در صرفه‌جویی در زمان کمک کند.

نحوه نصب افزونه المنتور

نسخه رایگان Elementor در WordPress.org موجود است، بنابراین می‌توانید آن را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود نصب کنید. برای شروع، به Plugins → Add New بروید و "Elementor" را جستجو کنید. سپس روی دکمه نصب افزونه کلیک کنید و پس از اتمام مراحل نصب، آن را فعال کنید. این مراحل در تصویر زیر قابل رویت است. بعد از این می‌توانید ساخت صفحات با افزونه المنتور را انجام دهید.

افزونه المنتور پرو چیست؟ + راهنمای ساخت صفحات با افزونه elementor pro

هنگامی‌ که Elementor را فعال کردید، هنگام باز کردن ویرایشگر برای یک پست یا صفحه، باید یک دکمه ویرایش جدید با Elementor را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید Elementor Pro را برای دسترسی به ویژگی‌های طراحی قدرتمندتر اضافه کنید، ابتدا باید یک کپی از Elementor Pro خریداری کنید. پس از تکمیل خرید خود، می‌توانید با کلیک بر روی Download Zip، یک نسخه از Elementor Pro را از داشبورد Elementor خود دانلود نمایید.

سپس در داشبورد وردپرس خود به قسمت Plugins → Add New → Upload Plugin بروید و فایل Zip را که از داشبورد Elementor دانلود کرده‌اید آپلود کنید. پس از اتمام آپلود، مطمئن شوید که Elementor Pro را فعال کرده‌اید.

برای تکمیل کار و فعال کردن همه ویژگی‌های برتر، به Elementor → License در داشبورد وردپرس خود بروید تا مجوز Elementor Pro خود را در سایتتان فعال کنید:

افزونه المنتور پرو چیست؟ + راهنمای ساخت صفحات با افزونه elementor pro

بدین ترتیب می‌توانید ساخت صفحات با افزونه المنتور حرفه‌ای را تجربه نمایید و از آن لذت ببرید.

در صورت تمایل برای خرید لایسنس قانونی افزونه المنتور پرو با قیمت مناسب می توانید به سایت ساز افگیگا مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۴۰٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha