۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
احتمال سقوط آزاد کاردانو| دارندگان ADA قیمت را زیر نظر بگیرند
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال سقوط آزاد کاردانو| دارندگان ADA قیمت را زیر نظر بگیرند

قیمت کاردانو به هیچ وجه وضعیت خوبی نداشته و در صورت ریزش بیشتر بازار، احتمال سقوط آزاد آن وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت کاردانو همچنان یکی از بدترین ارزهای دیجیتال با ارزش بازار است. در حالی که هنوز ماه مارس و معملات آن بسته نشده، تا کنون، ADA در راه تکمیل رکورد هفت ماهه متوالی نزولی خود است. نمودار هفتگی، به همین ترتیب، پنج هفته متوالی نزولی را نشان می دهد.

قیمت کاردانو با نزدیک شدن به یک منطقه حمایتی نهایی قبل از شروع تسلیم شدن برای سقوطی بزرگ، همچنان در حال کاهش است.

عملکرد قیمت گاردانو در سیستم ایچیموکو فاقد هرگونه پشتیبانی در نمودار روزانه است. در حال حاضر، هیچ شواهد صعودی فوری از انباشت گسترده ثبت شده توسط داده ها و معیارهای روی زنجیره قابل مشاهده نیست.

مگر اینکه تغییر عمده ای در قیمت کاردانو در طول جلسه جمعه این هفته فدرال رزرو رخ دهد؛ وگرنه در زمان انتشار این مطلب، شاهد بسته شدن کمترین متوسط قیمت روزانه ADA در ۳۹۶ روز گذشته هستیم. علاوه بر این، غیبت کامل کنترل خریداران و فروشندگان ممکن است باعث ایجاد پایین‌ترین سطح قیمت این ارز در سال ۲۰۲۲ شود.

تنها پشتیبانی موجود در نمودار روزانه برای قیمت کاردانو، اصلاح فیبوناچی ۶۱.۸% در ۰.۷۸ دلار است. همچنین، نمایه حجمی توسعه یافته ۲۰۲۱ تقریباً به طور کلی فقدان حجم بین ۰.۳۵ تا ۰.۸۰ دلار را نشان می دهد. در حال حاضر، ADA در موقعیتی قرار دارد که می تواند باعث سقوط فوری به ناحیه ۰.۳۵ دلار شود.

نمودار روزانه ایچیموکو ADA/USD

احتمال سقوط آزاد کاردانو| دارندگان ADA قیمت را زیر نظر بگیرند

در حالی که احتمال به وجود آمدن سناریو سقوط آزاد قیمت کاردانو ممکن است بعید به نظر برسد، اما احتمال وقوع چنین رویدادی قطعاً در حال حاضر بیشتر از گذشته است. ترکیب افزایش نوسانات در آخر هفته با جنگ مداوم و تهاجم روسیه به اوکراین می تواند ترکیب مناسبی برای ایجاد یک سقوط ناگهانی باشد.

از دیدگاه نمودار روزانه، گاوها مسیر بسیار دشواری برای جلوگیری از تسلیم شدن کامل قیمت کاردانو دارند. حداقل، گاوها باید قیمت کاردانو را در نقطه کنترل حجم ۲۰۲۲ یا بالاتر از آن در ۱.۰۷ دلار ببندند که این به معنای یک افزایش ۳۳ درصدی نسبت به قیمت روز جمعه است.

کد خبر: ۱۴۰٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha