۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
سرمایه گذار خارجی آماده سرمایه گذاری در صنعت فولاد کرمانشاه
معاون استانداری کرمانشاه خبر داد؛

سرمایه گذار خارجی آماده سرمایه گذاری در صنعت فولاد کرمانشاه

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از آمادگی سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری در صنعت فولاد استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهزاد باباخانی اظهار کرد: بر اساس راهبردهای تدوین شده کاهش نرخ بیکاری، تسهیل سرمایه گذاری، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در اولویت برنامه‌های استان قرار گرفته است.

وی همچنین از تهیه نقشه و اطلس سرمایه گذاری استان برای معرفی اولویت‌های مناطق و شهرستان‌ها به متقاضیان خبر داد و گفت: از سرمایه‌گذاری خارجی در استان استقبال می‌شود و برای حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در استان آمادگی کامل وجود دارد.

باباخانی افزود: معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه جذابیت مهمی برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای تهیه اطلس سرمایه‌گذاری همه دستگاه‌های مرتبط یک هفته فرصت دارند اطلاعاتی همچون زمین‌های صنعتی، کشاورزی، منابع ملی و مستثنیات قابل واگذاری و تغییر کاربری، میزان منابع آب، برق و گاز، محدوده‌های حفاظت شده زیست محیطی و میراث فرهنگی و نظامی و احصاء و اطلس سرمایه گذاری به تفکیک شهرستان‌های استان مبتنی بر نقشه جغرافیایی تهیه و تدوین شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha