۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
تشریح خدمات صندوق بازنشستگی فولاد

تشریح خدمات صندوق بازنشستگی فولاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برای رفاه و تکریم بازنشستگان برنامه‌های متعددی را در نظر داشته و بنا داریم هر دو ماه یک بار برنامه‌های تجلیل از گروه‌های مختلف بازنشستگان را برگزار کنیم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حسین عامریان» در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه بیانگر آن است که در این مدت کوتاه، اقدامات مثبت متعددی در وزارت مردم و زیرمجموعه‌های آن صورت گرفته است.

وی با اشاره به انتظارات به حق مردم از مسئولین در حوزه‌های عدالت‌طلبی، توسعه، پیشرفت، انقلابی‌گری و مقابله با رانت‌خواری، گفت: با حمایت‌های دکتر عبدالملکی تلاش کردیم که در این سه ماه تحول و پیشرفت را در صندوق بازنشستگی فولاد محقق کنیم.

عامریان با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی فولاد با مدیران انقلابی و متخصص جان تازه‌ای گرفته است، اظهار کرد: در این سه ماه تمام مدیران عامل شرکت‌ها و اکثریت اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها از میان افراد متعهد و متخصص منصوب شده اند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در نخستین روزهای حضور در صندوق، شاهد اعتراضات بازنشستگان به نحوه اجرای همسان‌سازی بودیم و با جلسات متعددی که در سه ماه گذشته با نمایندگان بازنشستگان برگزار کردیم در خصوص اصلاحیه همسان‌سازی به نتیجه‌های مثبتی رسیدیم.

وی تأکید کرد: این اصلاحیه دو تا سه برابر اصل همسان‌سازی بار مالی برای صندوق خواهد داشت اما ما مصمم هستیم بر اساس قانون و در جهت احقاق حق بازنشستگان، همسان‌سازی را اصلاح کرده و از اوایل سال آینده آن را اجرا کنیم.

عامریان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به موضوع رفاهیات بازنشستگان توجهی نشده بود افزود: برای رفاهیات و تکریم بازنشستگان برنامه‌های متعددی را در نظر شده و بنا داریم هر دو ماه یک بار برنامه‌های تجلیل از گروه‌های مختلف بازنشستگان را برگزار کنیم.

وی از راه‌اندازی مرکز تماس و پاسخگویی به بازنشستگان خبر داد و اظهار کرد: کاهش زمان دسترسی به خدمات را جزو اولویت‌های این مجموعه قرار داده‌ایم.

نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم با رویکرد تبیین دستاوردها و خدمات شش ماه اخیر، بررسی چالش‌ها، معرفی اهداف و برنامه‌های آتی و واکاوی و آسیب شناسی اهداف و چشم انداز پیش‌ رو از ۷ اسفندماه به مدت ۲ هفته در مرکز نمایشگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha