۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹
کشف ۲ تن گردوی قاچاق به ارزش ۵ میلیاردریال در همدان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد:

کشف ۲ تن گردوی قاچاق به ارزش ۵ میلیاردریال در همدان

همدان - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از توقیف دو دستگاه خودرو کامیون و نیسان حامل کالای قاچاق و کشف دوهزار کیلوگرم گردوی قاچاق و غیرمجاز به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی محمدی گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان به دو دستگاه خودرو کامیون و نیسان که در حال تردد بودند، مشکوک می شوند.

وی افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی خودروها متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد از تخلیه کالاهای موجود در آن مقدار دو هزار کیلو گرم گردوی قاچاق و غیر مجاز با ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف شد که دراین خصوص دو نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی، امانت داری، داشتن سعه صدر و اینکه این مسائل در حقیقت از جمله منشور پلیس است، بیان داشت: باید همه تلاش خود را در راستای مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز به کار ببندیم و بتوانیم امنیت و آرامش مردم را به نحو مطلوب حفظ کنیم.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha