۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه توسعه ارتباطات روستایی در آذربایجان غربی
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی به بازار خبر داد

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه توسعه ارتباطات روستایی در آذربایجان غربی

ارومیه- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اجرای ۷۰ درصدی فاز اول پروژه توسعه ارتباطات روستایی در استان خبر داد.

قاسم جلیلی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای پروژه توسعه ارتباطات روستایی در استان گفت: این پروژه با هدف توسعه پهن باند روستایی و حفظ یکپارچگی شبکه ملی اطلاعات در سه فاز اجرایی می شود.

وی با اشاره ای به فاز اول پروژه گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد فاز اول پروژه اجرایی شده و با توجه به اجرای این پروژه در شهرستان های مختلف استان در حال برنامه ریزی برای آزمایش و تحویل این پروژه هستم.

جلیلی نژاد کلنگ زنی این پروژه را مربوط به هفته دولت سال گذشته دانست و گفت: با پایان هر سه فاز این پروژه، زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات تا دور افتاده ترین و مرزی ترین نقاط استان تقویت می شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ادامه داد: با اتمام این پروژه مشکل تامین زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در تمام نقاط استان مرتفع خواهد شد.

وی اتصال ۳۲۰ کیلومتر از نقاط مختلف و دور افتاده استان را در دستور کار دانسته و گفت: این امر در راستای افزایش بهره وری در استفاده از زیرساخت های ارتباطی موجود در استان عملی می شود.

جلیلی نژاد با اشاره به مرزی، کوهستانی و صعب العبور بودن استان گفت: فاز اول این پروژه با پیمانکاری مخابرات استان برای بیش از ۷۳ کیلومتر فیبر گذاری در مناطق محروم و روستایی در حال اتمام است .

وی افزود: این پروژه با اعتبار ملی و دولتی و از محل اعتبارات طرح USO به کارفرمایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می شود.

کد خبر: ۱۴٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha