۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
افزایش ظرفیت پالایشگاه جم‌ به تولید روزانه ۱۲۵ میلیون متر مکعب گاز
مدیر عامل پالایشگاه جم خبر داد:

افزایش ظرفیت پالایشگاه جم‌ به تولید روزانه ۱۲۵ میلیون متر مکعب گاز

بوشهر- نجفی مدیر عامل پالایشگاه فجر جم از افرایش ظرفیت پالایشگاه جم به تولید روزانه ۱۲۵ میلیون متر مکعب گاز خبر داد.

عبدالصمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجموعه پالایش گاز فجر جم بیش از سه دهه فعالیت دارد و بخش زیادی از تولید گاز کشور در این مجموعه پالایشگاهی تولید و فرآوری و شیرین‌سازی می‌شود.

وی افزود: سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شد و پالایشگاه فجر جم با همه توان و ظرفیت در راستای افزایش ظرفیت تولید گام برداشت به گونه‌ای که شاهد رشد ۹ درصدی تولید و فرآورش گاز در پالایشگاه هستیم.

مدیر عامل پالایشگاه جم خاطر نشان کرد: افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه جم به تولید روزانه ۱۲۵ میلیون متر مکعب گاز نشان دهنده رشد تولید و حرکت به سمت موفقیت بیشتر است و این مسیر تداوم خواهد داشت.

نجفی تصریح کرد: دو نکته مهم در راستای افزایش ظرفیت تولید در پالایشگاه به چشم می‌خورد که پروژه تفکیک فازی و همچنین انجام دقیق تعمیرات اساسی این دو نکته اساسی است.

وی بیان کرد: انجام ۱۳ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان‌کننده از دیگر توفیقات این پالایشگاه است که امیدوارم این روند تداوم یابد.

نجفی گفت: مردم شهرستان جم میزبانان شایسته‌ای برای این پالایشگاه هستند و ما نیز در راستای عمل به تعهدات اجتماعی خود و حمایت از محیط پیرامونی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

کد خبر: ۱۴۰٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha