۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
۵۵ کشور جهان از استان بوشهر خرید می‌کنند
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر:

۵۵ کشور جهان از استان بوشهر خرید می‌کنند

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: ۵۵ کشور جهان از استان بوشهر خرید می‌کنند و صادرات از بنادر استان به مقصد این کشورها انجام می‌شود.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان بوشهر در سال جاری در راستای افزایش داد و ستد با کشورهای همسایه نقش پررنگی داشته و حجم و ارزش صادرات و واردات استان بیانگر این موضوع است.

وی افزود: مدیریت ارشد استان و نمایندگان استان در مجلس، رایزنی‌ها و مذاکرات ارزشمندی برای بهبود صادرات کالا از استان بوشهر انجام داده‌اند که نتایج قابل توجهی نیز در بر داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا نیمه اسفند ماه بیش از ۲۴ میلیون تن کالا به ارزش بیش از ۹.۲ میلیارد دلار از بنادر استان بوشهر به مقصد کشورهای مختلف صادر شده است.

گزدرازی از رشد۶۶ درصدی ارزش صادرات استان بوشهر خبر داد و گفت: به نسبت مدت مشابه سال قبل، ارزش صادرات از بنادر استان بوشهر بیش از ۶۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۵۵ کشور جهان از استان بوشهر خرید می‌کنند اضافه کرد: چین و امارات و برزیل و آفریقای جنوبی و ترکیه از عمده‌ترین بازارهای هدف استان بوشهر به شمار می‌روند.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha