۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
فعال شدن اکیپ ویژه نظارت بر آرایشگاه های زنانه در همدان
فرماندار همدان اعلام کرد:

فعال شدن اکیپ ویژه نظارت بر آرایشگاه های زنانه در همدان

همدان - فرماندار همدان از فعال شدن اکیپ ویژه نظارت بر آرایشگاه های زنانه در همدان خبر داد و گفت: برخورد با آرایشگاههای زنانه متخلف در دستور کار است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمد علی محمدی در جلسه کمیته مشترک تنظیم بازار همدان با تاکید بر لزوم جلوگیری از تداخل صنفی در سطح بازار افزود: تعدادی از واحدهای صنفی در ایام نوروز مبادرت به عرضه آجیل، شیرینی و سایر کالاهای پر فروش این ایام می کنند که بازرسی اتاق اصناف نباید اجازه فعالیت مغایر جواز کسب و تغییر مقطعی رسته فعالیتی به این واحدهای صنفی بدهد.

فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت تسریع در توزیع میوه های پیش بینی شده تنظیم بازار در مراکز مشخص تاکید کرد: راه اندازی غرفه ها و سازه های موقت برای عرضه میوه شب عید با هدف حذف واسطه ها و کاهش قیمت برای مصرف کننده است و لذا قیمت میوه در این مراکز باید تفاوت معناداری با سایر واحدهای صنفی داشته باشد.

وی با اشاره به فعال شدن اکیپ ویژه نظارت بر آرایشگاههای زنانه افزود: این اکیپ متشکل از نمایندگان بازرسی اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات و پلیس اماکن عمومی است که انتظار داریم با آرایشگاههای زنانه متخلف بطور جدی برخورد کنند.

محمدی از همکاری اصناف در شرایط شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: بسیاری از مالکان واحدهای صنفی در شرایط کرونایی و محدودیتهای اعمال شده اجاره بهای دریافتی را از مستاجران نگرفتند یا تخفیف دادند که لازم است مورد تقدیر واقع شوند.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha