۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
لزوم بهرمندی استان ایلام از ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)
استاندار ایلام تاکید کرد؛

لزوم بهرمندی استان ایلام از ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

ایلام- استاندار ایلام بر لزوم بهرمندی استان ایلام از ظرفیت هلدینگ های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با عارف نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های خوب ستاد برای محرومیت زدایی در استان خواستار تسریع در برنامه های تحت اقدام در استان شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه استان ایلام دارای منابع عظیم نفت و گاز و انرژی است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می تواند در این حوزه سرمایه‌گذاری کند و منشأ خدمات فراوان گردد.

بهرام نیار در ادامه فعالیت ستاد را در حوزه های مختلف اشتغال زایی، اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محرم استان، تکمیل زیرساخت های اربعین و ... خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه مراسم اربعین در تابستان برگزار می شود این ستاد می تواند در ایجاد سایه بان برای زوار، ترمیم زیرساخت آبرسانی در پایانه مرزی مهران و ایجاد مجتمع‌های خدماتی به زوار کمک و همکاری نماید.

بهرام نیا در ادامه خواستار بهرمندی استان از ظرفیت هلدینگ های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد و گفت: در این راستا لازم است بنیاد برکت نیز در استان فعال شود.

وی در ادامه گفت: همچنین با توجه به سیاست استان برای جمع کردن مدارس کانکسی در استان نیازمند همکار ستاد در این امر مهم و ساخت مدارس جایگزین هستیم.

استاندار ایلام در پایان از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای سفر به استان دعوت کرد که با استقبال ایشان مواجه شد.

در ادامه این نشست نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن تشکر از رایزنی های و پیگیری های استاندار ایلام در جهت محرومیت زدایی در استان نسبت به خواسته ها و مطالبات نماینده عالی دولت در استان در ایجاد سرمایه‌گذاری، خدمات دهی به زوار، جمع آوری مدارس کانکسی و فعال سازی بنیاد برکت در استان قول مساعد داد.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha