۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
کرونا باعث کاهش ۳۲ درصدی خریدهای حضوری از فروشگاه ها شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

کرونا باعث کاهش ۳۲ درصدی خریدهای حضوری از فروشگاه ها شده است

زنجان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شیوع کرونا باعث کاهش ۳۲ درصدی خرید حضوری مردم از فروشگاهها و سوپر مارکت ها در استان زنجان شده است و خریدها به سمت خریدهای اینترنتی سوق پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری بعد از ظهر دوشنبه در ستاد تنظیم بازار استان زنجان، افزود: طرح تامین، عَرضه و نظارت بر کالای عمومی مردم در ایام ماه مبارک رمضان از سوی ستاد تنظیم بازار کشور، ابلاغ شده که این طرح از ۳۰ فروردین تا سوم خرداد سال جاری ( پایان ماه مبارک رمضان) اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در این طرح با توجه به شرایط استان‌ها از نظر وسعت و جمعیت، سهمیه‌ای اختصاص یافته است، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و برای رعایت مسائل بهداشتی و خودداری از برنامه‌های تجمعی، نمایشگاه‌های ضیافت در سطح استان برگزار نخواهد شد.

فغفوری  با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان به وفور تامین خواهد شد، افزود: سهم استان زنجان ۶۷۰ تُن برنج هندی، ۶۷۰ تُن شکر، ۳۳۵ تُن گوشت منجمد مرغ، ۲۰۱ تُن گوشت قرمز منجمد، ۶۷۰ تُن روغن خام و یک هزار و ۳۳۵ تُن انواع خرما است.

وی افزود: برنج، مرغ و گوشت قرمز گرم و منجمد، خرما و سایر محصولات به میزان نیاز در انبارهای استان وجود دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت رعایت مسائل بهداشتی و خودداری از برنامه‌های تجمعی، نمایشگاه‌های ضیافت در سطح استان برگزار نخواهد شد، ادامه داد: خرید حضوری مردم از فروشگاهها و سوپر مارکت ها دراستان بیش از ۳۲ درصد کاهش داشته است.

فغفوری گفت: با توجه به اینکه توزیع اقلام در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی از طریق خودروهای باری مانند وانت، نیسان و خاور انجام می‌شود که با اجرای طرح زوج و فرد، امکان ورود به طرح ترافیک و جریمه شدن وجود دارد.

کد خبر: ۱۴٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha