۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به محیط پیرامونی
دبیر شورای عالی مسئولیت اجتماعی پتروشیمی خبر داد:

پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به محیط پیرامونی

بوشهر- ربانی دبیر شورای عالی مسئولیت اجتماعی پتروشیمی از پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به محیط پیرامونی خبر داد.

عباس ربانی در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صنعت نفت همواره به محیط پیرامونی به عنوان یک فرصت نگاه کرده و حمایت لازم را از میزبانان صنعت نفت خواهیم داشت.

وی افزود: کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه هدف در پارس جنوبی باید افزایش یابد تا مردم و ساکنان این منطقه رضایت خاطر بیشتری داشته باشند.

دبیر شورای عالی مسئولیت اجتماعی پتروشیمی ایران خاطر نشان کرد: شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی در سال جاری، بیشترین حمایت را از محیط پیرامونی پروژه‌های صنعت نفت داشته و به فضل خدا این روند بهبود خواهد یافت.

ربانی از پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده توسط پتروشیمی‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تاکنون بیش از ۴ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده توسط شورای راهبردی پتروشیمی در کشور پرداخت شده و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های ذیربط از برکات این اعتبارات بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: کاهش نرخ بیکاری در مناطق پیرامونی صنعت پتروشیمی یک‌اولویت است و در محدوده پارس جنوبی در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر: ۱۳۹٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha