۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
افزایش قیمت سهام یونیلیور در بازر لندن| تلاش گاوها برای افزایش قیمت
تحلیل بازار سهام بین المللی؛

افزایش قیمت سهام یونیلیور در بازر لندن| تلاش گاوها برای افزایش قیمت

قیمت سهام یونیلور انگلیس علیرغم قطع واردات و صادرات این شرکت بین المللی بزرگ با روسیه، در ساعات نخست روز چهارشنبه با اندکی افزایش قیمت مواجه شد.

به گزارش بازار، قیمت سهام یونیلور انگلیس (LON: ULVR) علیرغم قطع واردات و صادرات این شرکت بین المللی بزرگ با روسیه، در ساعات نخست روز چهارشنبه با اندکی افزایش قیمت مواجه شد. اما به نظر می رسد که گاوها در حال مبارزه برای تقویت حرکت رو به جلو در مسیر صعودی قیمت فعلی هستند که کمی ضعیف به نظر می رسد.

این غول کالاهای مصرفی در جهان با انتشار بیانیه ای رسمی در صفحه توئیتر خود، همچنین اعلام کرد که هزینه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی و هرگونه تلاش برای کسب سود از فعالیت‌های خود در روسیه را متوقف می‌کند. با این حال، یونیلیور تامین مواد غذایی ضروری و محصولات مراقبت شخصی خود را به صورت خرده فروشی برای شهروندان روسیه ادامه خواهد داد.

البته این شرکت همچنین فعالیت خود را در اوکراین نیز متوقف کرده اما به تلاش های امدادی بشردوستانه در این کشور کمک مالی می کند.

در روز چارشنبه، قیمت سهام یونیلور اندکی افزایش یافته است، زیرا سعی دارد شروع ضعیف هفته خود در بازار بورس لندن را از بین ببرد.

چشم انداز قیمت سهام یونیلیور

افزایش قیمت سهام یونیلیور در بازر لندن| تلاش گاوها برای افزایش قیمت

نمودار هفتگی تحرک قیمت سهام یونیلیور نشان می دهد که دستاوردهای سه شنبه و اوایل چهارشنبه تلاش گاوها برای حفظ الگوی گُوِه در حال سقوط است. افت روز دوشنبه مرز پایینی این الگو را نقض کرد. با این حال، رالی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه یک شمع چکشی درست روی پشتیبانی ۳۳۸۶.۵ تشکیل داده است.

اگر حمایت فعلی قیمت حفظ شود، گاوها می توانند از این محور به سمت مقاومت فوری در ۳۷۰۱.۵ جهش کنند. این همچنین مرز بالایی گوه را آزمایش می کند. شکست ۳۷۰۱.۵ شکست گوه را کامل می کند و در را برای حرکت اندازه گیری شده که ۴۹۳۴.۵ را هدف قرار می دهد باز خواهد کرد. با این حال، موانع پیش رو در ۴۰۳۰.۰ و ۴۳۷۲.۵ دلار باید راه خود را باز کنند تا این حرکت بر اساس پیش بینی های انجام شده به نتیجه برسد.

برعکس، اگر سطح حمایت ۳۳۸۶.۵ از دست برود، الگوی روند صعودی باطل خواهد شد و مسیر به سمت ۳۰۴۴.۵ کاملاً باز می شود. در زیر این هدف جدید به سمت جنوب، ۲۷۶۱.۰ دلار به عنوان یک معیار بالقوه آینده موجود در روند نزولی احتمالی وارد نمودارها خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۹٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha