۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
نظارت جدی بر رعایت بهداشت در واحدهای صنفی
رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد

نظارت جدی بر رعایت بهداشت در واحدهای صنفی

رئیس اتاق اصناف تهران: نهادهای مختلف بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و ثبت نام آن‌ها در سامانه وزارت بهداشت نظارت می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی گفت: اصنافی که از شنبه هفته آینده اجازه دارند فعالیت خود را در تهران آغاز کنند حتما باید در وب سایت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

وی افزود: این ثبت نام به منزله تعهد اجرای کامل ضوابط بهداشتی مصوبه ستاد مقابله با کرونا است.

نوده فراهانی گفت: بعد از ثبت نام برگه‌ای قابل چاپ به اصناف ارائه می‌شود که مجموعه تعهدات آن‌ها را نشان می‌دهد و حتماً باید این برگه را در محل کار و پشت شیشه نصب کنند. وی افزود: این تعهدات شامل رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک و دستکش و همچنین قرار دادن مواد ضدعفونی در محل کار است.

نوده فراهانی گفت: بازرسان وزارت بهداشت، اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی بر رعایت دستورالعمل‌ها و همچنین لزوم ثبت نام و نصب برگه تعهد مربوطه در محل کار نظارت می‌کنند و هر واحدی که این برگه را نصب نکرده باشد پلمب خواهد شد.

نوده فرهانی افزود: همچنان برخی از کسب و کارها از جمله تالارها، قهوه خانه‌ها، رستوران ها، استخرها، ورزشگاه‌ها و پاساژها باید همچنان تعطیل باشد.

وی همچنین با اشاره به موضوع مالیات بر ارزش افزوده که پرداخت آن تا ۳۰ فروردین به تعویق افتاده بود، گفت: با توجه به تعطیلی کسب و کارهای مختلف نامه‌ای را به رئیس سازمان امور مالیاتی نوشته و درخواست کرده ایم تا این مالیات تا آخر خرداد به تعویق بیفتد.

کد خبر: ۱۳٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha