۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
تشریح طرح‌های بنیاد برکت برای حمایت از کارخانه‌های اشتغال‌زا در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تشریح طرح‌های بنیاد برکت برای حمایت از کارخانه‌های اشتغال‌زا در مازندران

ساری- سیدی، مجری طرح‌های بنیاد برکت در مازندران از اجرای طرح‌هایی برای حمایت از کارخانه‌ها و مشاغل اشتغال‌زا در استان خبر داد.

محمد سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به ایجاد ۱۲ هزار شغل مستقیم با اجرای طرح های بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان اظهار داشت: این طرح ها در شهرهای کوچک و کمتر توسعه یافته اجرا شده است.

وی با اظهار اینکه فعالیت بنیاد برکت در سال آینده در استان توسعه داده می شود، گفت: میزان تسهیلات و اعتباراتی که برای هر شهرستان درنظر گرفته می شود ۱۰ تا ۱۵ روستا را مشمول حمایت قرار می دهد.

وی با عنوان اینکه طرح های بنیاد برکت در قالب سحاب و آسمان اجرا می شود، سرمایه گذاری حمایتی و اشتغال زایی را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: شناسایی جوانان بیکار و تحت پوشش قراردادن آن ها از جمله برنامه های بنیاد برکست است.

سیدی یادآور شد: همچنین در طرح های بنگاه محور، کارخانه هایی که بنا دارند طرح های اشتغال را توسعه دهند مورد حمایت قرار می گیرند و تا سقف ۱۰ میلیارد تومان از آن ها حمایت مالی صورت می گیرد.

مجری طرح های بنیاد برکت در مازندران با اشاره به طرح های حمایتی این بنیاد از نساجی و چوب و کاغذ گفت: به کارخانه ها برای توسعه طرح ها تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات داده می شود.

وی شرط اشتغال را لازمه ارائه تسهیلات و حمایت بنیاد برکت از طرح های توسعه ای برشمرد.

کد خبر: ۱۳۹٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha