۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای خرید کالای ایرانی
کارشناس بانکی مطرح کرد

اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای خرید کالای ایرانی

اسکندری، کارشناس بانکی عنوان کرد: یکی از طرح هایی که کمک زیادی به تولیدکننده و مصرف کننده می کند، تسهیلات قرض الحسنه برای خرید کالاهای تولید داخل است.

به گزارش بازار، وحید اسکندری، کارشناس بانکی درمورد تأثیرات قرض الحسنه بر نظام اقتصادی و اجتماعی با برنامه «گفتگوی اقتصادی» مصاحبه کرد.

اسکندری عدم تبیین مزایای قرض الحسنه برای مردم را در سال های گذشته به عنوان یکی از چالش های سیستم بانکداری کشور عنوان کرد.

وی اضافه شدن بانک های قرض الحسنه به سیستم اقتصادی کشور در سالهای اخیر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: رشد ۷۰ درصدی منابع بانکهای قرض الحسنه در پنج سال اخیر نشان می دهد که اقبال به این سمت شروع شده و مردم به اهمیت موضوع پی بردند.

این کارشناس بانکی سقف تسهیلات معمولی برای رفع نیاز مشتریان را تا ۵۰ میلیون و در حوزه اشتغالزایی نیز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: یکی از طرح هایی که کمک زیادی به تولیدکننده و مصرف کننده می کند تسهیلات قرض الحسنه برای خرید کالاهای تولید داخل است.

اسکندری از رسانه ملی تقاضا کرد که به گسترش فرهنگ قرض الحسنه کمک کنند چراکه گسترش این فرهنگ به رونق تولید و اقتصاد کشور کمک زیادی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۹٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha