۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
مشارکت بیش از ۵.۳ میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن خبر داد

مشارکت بیش از ۵.۳ میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه نام‌نویسی برای طرح نهضت ملی مسکن تا ۲۹ اسفند ادامه دارد از مشارکت بیش از ۵.۳ میلیون نفر در طرح خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهر سازی، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، آماری از تعداد ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ارایه کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس تازه‌ترین آمار تاکنون ۵ میلیون و ۳۴۱ هزار نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir ثبت‌نام کردند.

اصلانی با یادآوری اینکه ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن تا ۲۹ اسفندماه ادامه دارد، افزود: از تعداد کل ۵ میلیون و ۳۴۱ هزار نفری که در سامانه ثبت‌نام کرده و متقاضی مسکن هستند ۴۳۵ هزار و ۳۹۷ نفر مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن تا ۴۵ سال هستند که با تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی و موافقت شورای‌عالی مسکن به آمار ثبت‌نامی‌های مسکن افزوده شدند.

یادآور می‌شود طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دستورکار دارد. بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان تاکنون اراضی بالغ بر یک میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن با کاربری مسکونی تامین شده است و اراضی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دیگر نیز شناسایی شده و در مراحل بررسی برای تغییر کاربری و یا الحاق به محدوده قرار دارد.

کد خبر: ۱۳۹٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha