۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
تولیدکنندگان به نیاز بازار توجه کنند/ تلاش برای راه اندازی شهرک پوشاک
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایان نساجی اصفهان:

تولیدکنندگان به نیاز بازار توجه کنند/ تلاش برای راه اندازی شهرک پوشاک

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایان نساجی استان اصفهان گفت: لازم است تولیدکنندگان توجه بیشتری به خواسته مشتریان و نیاز بازار داشته باشند و تولیدات خود را به روز و مطابق با نظر مردم تولید کنند تا بتوانیم به‌خوبی به نیازهای بازار داخلی پاسخ دهیم و از ورود کالاهای خارجی و ایجاد بازار زیرزمینی جلوگیری کنیم.

حبیب‌ الله شاه‌کرم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خوشبختانه شایستگی اصفهان در صنعت نساجی موجب شد میزبانی میز صنعت نساجی به استان اصفهان واگذار شود، البته این میز متعلق به تمامی فعالان این صنعت بزرگ در سراسر کشور است و در این زمینه آماده همکاری با فعالان سراسر کشور هستیم.

وی افزود: در جلسه‌ای بیش از ۶۰ تا ۷۰ مورد از پیشنهادات فعالان بخش نساجی مطرح شد و در نهایت چهار مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفته و به تائید وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز رسید، امیدواریم با پیگیری این موضوعات تا حدودی از مشکلات این صنعت کاسته شود. 

در خصوص کشت پنبه در نقاط مختلف اقدامات خوبی شکل گرفته است

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایان نساجی استان اصفهان بیان داشت: در خصوص کشت پنبه در نقاط مختلف اقدامات خوبی شکل گرفته اما این موضوع نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی ادامه داد: در زمینه واردات محصولات نساجی باید توجه شود نمونه مشابه محصولات داخلی وارد کشور نشود چون این اقدام به تولید داخلی ضربه خواهد زد، خوشبختانه امروز صنعت نساجی کشور توانایی‌های بسیار بالایی دارد، متخصصان توانمندی در این بخش در حال فعالیت هستند و در بسیاری از کالاها نیاز به واردات نیست، امیدواریم مسئولان نیز به این موضوع مهم توجه داشته باشند و جلوی واردات بی‌رویه منسوجات نساجی گرفته شود.

شاه‌کرم تصریح کرد: خوشبختانه شرایط صنعت نساجی نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده و توجه مسئولان به تولیدات داخلی افزایش یافته است، امروز کشور ترکیه در حال برنامه‌ریزی برای بازار محصولات نساجی ایران است درحالی‌که ما در داخل دارای صنایع بزرگ و مناسبی در زمینه نساجی هستیم، باید همگی دست‌به‌دست هم دهیم و با همکاری و همدلی علاوه بر تأمین کامل نیازهای بازار داخلی به فکر صادرات چشمگیر محصولات به کشورهای مختلف و به‌خصوص همسایگان باشیم.

تولیدکنندگان باید توجه بیشتری به خواسته مشتریان و نیاز بازار داشته باشند

وی تأکید کرد: امروز بانوان ایرانی ترجیح می‌دهند از محصولات ساخت داخل استفاده کنند و پوشاک ایرانی بپوشند، پس لازم است تولیدکنندگان نیز توجه بیشتری به خواسته مشتریان و نیاز بازار داشته باشند و تولیدات خود را به روز و مطابق با نظر مردم تولید کنند تا بتوانیم به‌خوبی به نیازهای بازار داخلی پاسخ دهیم و از ورود کالاهای خارجی و ایجاد بازار زیرزمینی جلوگیری کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایان نساجی استان اصفهان گفت: در انجمن نساجی اصفهان تلاش بر این است که فعالان بخش را با سلایق بازار و آخرین تکنولوژی‌ها در این زمینه آشنا کنیم، پارچه‌ها و طرح‌های جدید در جلسات انجمن در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد و تمام تلاش بر این است که بهترین تولیدات و با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: در زمینه ایجاد شهرک پوشاک اقداماتی در حال انجام است و امیدواریم با فعالیت‌هایی که در حال انجام است این مکان نیز آماده و در اختیار فعالان بخش قرار گیرد.

کد خبر: ۱٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha