۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
توسعه فعالیت های بانکی مبتنی بر رمزارز سیگنام سنگاپور تحت نظارت سوئیس
بانک رمز ارزی سیگنام خبر داد؛

توسعه فعالیت های بانکی مبتنی بر رمزارز سیگنام سنگاپور تحت نظارت سوئیس

شرکت سیگنام که از شرکت‌های تابعه بانک رمزارزی سیگنام مستقر در سوئیس محسوب می شود، پس از کسب تاییدیه جدید نظارتی از مقامات محلی، خدمات خود را گسترش می‌دهد.

به گزارش بازار، شرکت سیگنام که از شرکت‌های تابعه بانک رمزارزی سیگنام مستقر در سوئیس محسوب می شود، پس از کسب تاییدیه جدید نظارتی از مقامات محلی، قرار است خدمات مالی خود را گسترش دهد.

این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که سیگنام سنگاپور تأییدیه اصولی را از اداره امور پولی سنگاپور (MAS) برای ارائه سه فعالیت تحت نظارت دیگر تحت مجوز خدمات بازار سرمایه (CMS) این کشور دریافت کرده است. مجوز CMS ابتدا در سال ۲۰۱۹ اعطا شد و به سیگنام سنگاپور اجازه داد تا به فعالیت های خود در زمینه مدیریت دارایی بپردازد.

اکنون آخرین تأییدیه نظارتی اصولی، جایگاه قانونی سیگنام سنگاپور را ارتقا می‌دهد تا ابزارهای جدیدی مانند ارائه خدمات مشاوره مالی شرکتی، نحوه کار با محصولات بازار سرمایه توکن‌شده و دارایی‌های دیجیتال و همچنین ارائه خدمات حفاظت از دارایی‌های امنیتی را فعال کند.

با فعالیت‌های قانونی و تحت نظارت جدید، سیگنام قصد دارد راه‌حل توکن‌سازی خود را در سنگاپور با تمرکز اولیه بر توکن‌سازی صندوق های سرمایه گذاری ارائه دهد. این شرکت قصد دارد با صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر تازه راه اندازی شده خود به نام SBI-Sygnum-Azimut کار را آغاز کند.

پروژه‌های آینده این شرکت همچنین شامل ارائه مشاوره مالی شرکتی به پلتفرم‌های Web۳ و سازندگان دیجیتال، و همچنین کار بر روی کلکسیون‌های دیجیتال، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دارایی‌های متاورس خواهد شد.

سیگنام قرار است پلتفرم توکن‌سازی خود را در سوئیس راه‌اندازی کند و به صاحبان دارایی اجازه می‌دهد تا توکن‌هایی صادر کنند که نشان‌دهنده مالکیت آنها بر اوراق بهادار سنتی مختلف، دارایی‌های دیجیتال و NFT است.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha