۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
برنامه دولت برای رفع فقر مطلق در ۳ سطح است
سخنگوی دولت:

برنامه دولت برای رفع فقر مطلق در ۳ سطح است

بهادری، سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور دستورات لازم را در سطوح مختلف و در زمان‌بندی مشخص جهت رفع فقر دادند که این برنامه و زمان‌بندی در سه سطح است.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری، درباره رفع فقر مطلق گفت: در نشست اخیر شورای عالی رفاه، گزارشی در این زمینه ارائه شد و رئیس جمهور دستورات لازم را در سطوح مختلف و در زمان‌بندی مشخص جهت رفع فقر دادند که این برنامه و زمان‌بندی در سه سطح است. برنامه دولت برای رفع فقر مطلق در سه سطح است

او افزود: رئیس جمهور در این‌باره گفتند که قابل پذیرش نیست کسی شب سر گرسنه بر بالین بگذارد و برای آن‌ها باید برنامه فوری‌تری انجام شود. همچنین برای آن افرادی هم که وضعیت مناسب ندارند، همزمان برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار قرار گرفته است. برای کارمندان و کارگران شریفی که کف دریافتی دارند نیز اقداماتی انجام خواهند گرفت.

او در ادامه اقدامات دولت درباره رفع فقر مطلق، از رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز برای سطوح و دهک‌های پایین که الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند، خبر داد.

سخنگوی دولت، گفت: در زمینه مسکن مهر نیز زمین‌های رایگان به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تحویل خواهد شد. همچنین، توزیع بسته‌های نقدی و غیر نقدی ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha