۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
ترکیه جزو بازارهای اصلی و هدف محصولات صادراتی زنجان است
رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان:

ترکیه جزو بازارهای اصلی و هدف محصولات صادراتی زنجان است

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان با بیان اینکه قسمت عمده صادارات کالا و محصولات به کشور ترکیه انجام می‌شود، گفت: این کشور جزو بازارهای اصلی و هدف محصولات صادراتی استان است.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بیشترین صادرات استان زنجان به کشورهای همسایه است، گفت: در این میان باید تعاملات با کشورهای همسایه در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد.

وی اظهار داشت: برای حضور مستمر در بازار و همچنین فروش محصولات مازاد بر نیاز در حوزه کشاورزی، تولید سفارشی برای کشورهای هدف صادراتی باید در وضعیت خوبی باشیم.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان گفت: کشورهای مختلف با توجه به پتانسیل‌هایی موجود نیازمند محصولات و کالاهای مختلف استان هستند و استان زنجان نیز برای تولید نیازمند مواد اولیه است.

رنگ رونا تاکید کرد: در حوزه صادرات، محصولات تولیدی استان به حدی به کیفیت و استاندار قابل قبول کشورهای مختلف رسیده‌اند که ما بدون دغدغه محصولات کشاورزی و صنعتی خود را صادر می‌کنیم.

وی افزود: جهش قابل توجهی در صادرات محصولات کشاورزی نسبت به سایر کالاها و محصولات از استان وجود دارد که این موضوع نشان ‌دهنده ورود صادر کنندگان جدید به حوزه صادرات محصولات کشاورزی، تنوع محصولات تولیدی و تولیدات صادرات محور است.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان تصریح کرد: قسمت عمده صادارات کالا و محصولات به کشور ترکیه انجام می‌شود و این کشور جزو بازارهای اصلی و هدف محصولات صادراتی استان است.

کد خبر: ۱۳۹٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha