۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
۱۱۰۰ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند
استاندار سمنان:

۱۱۰۰ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با اشاره به آخرین وضعیت تحقق رونق تولید و تسهیلات آن در استان، گفت: یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی برای دریافت وام رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه نشست ستاد رونق تولید استان سمنان با بیان اینکه تلاش خود را می کنیم تا هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشود، تاکید کرد: بازگردادن بیش از ۳۰ واحد تولیدی به چرخه تولید در همین چند ماه اخیر نشان گر عزم و اراده خوب دولت در استان است.

وی با بیان اینکه راه اندازی واحدهای تولیدی راکد از مهمترین اقداماتی است که در استان سمنان در دستور کار قرار دارد، افزود: تاکنون نزدیک به هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی در استان برای دریافت تسهیلات رونق توید به بانک های عامل معرفی شده تا تسهیلات خود را دریافت کنند.

استاندار سمنان بیان کرد: همانطور که امروز در نشست ستاد رونق تولید نیز مطرح شد، بانک ها می بایست همکاری بهتری برای ارائه تسهیلات رونق تولید داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد های تولیدی از سوی بانک های عامل پرداخت خواهد شد، گفت: ۸۱۲ طرح تولیدیموفق به دریافت وام های خود شده اند و پرونده دیگر واحد ها نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات دیگر واحد های تولیدی اهتمام داشته باشند، گفت: تسهیلات رونق تلوید از سوی ۱۲ بانک عامل استان پرداخت خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه هدف این وام ها جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی و رکود آنها در کنار حفظ تولید و اشتغال است، ابراز داشت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان وام رونق تولید به واحد های تولیدی کشاورزی و صنعتی در استان پرداخت شده و مابقی وام ها نیز در دست پرداخت و بررسی پرونده ها است.

هاشمی با بیان اینکه در کنار تسهیلات رونق تولید، تسهیلاتی هم از سفر رئیس جمهور به استان سمنان مصوب شده که به واحد های تولیدی استان پرداخت خواهد شد، افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در حفظ اشتغال موجود اقدامات موثری را صورت دهیم.

کد خبر: ۱۳۹٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha