۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
پرداخت تسهیلات ۷ ساله به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری کرمانشاه
سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد

پرداخت تسهیلات ۷ ساله به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات ۷ ساله به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح ها شامل مجتمع گردشگری، هتل‌ها و مهمان پذیرها است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، جبار گوهری گفت: در راستای فراهم کردن زیرساخت گردشگری در استان کرمانشاه منابع و تسهیلات به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این تسهیلات در مناطق دارای قابلیت گردشگری در نظر گرفته شده و پس از اهمیت سنجی و بررسی طرح از نظر فنی و اقتصادی با تفاهم‌نامه‌هایی که با چندین بانک در سراسر کشور امضا شده است، پرداخت می‌شود.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه تصریح کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای سرمایه‌گذاران به صورت هفت ساله بوده که ۲ سال اول استراحت و زمان ساخت و پنج سال بعدی برای بازپرداخت بوده و در مناطق برخوردار تسهیلات ۱۲ درصدی و در مناطق کمتر برخوردار ۱۰ درصدی است.

گوهری بیان کرد: تسهیلات هفت ساله که به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود برای تأسیسات گردشگری در قالب ۱۷ طرح بوده که شامل مجتمع گردشگری، هتل‌ها، مهمان پذیر، متل، محوطه‌ها، کمپینگ‌ها و سایر مواردی است که بر اساس متقاضی و ضوابط خاص خود به سرمایه‌گذارانی که مراجعه کرده‌اند یا از طریق سامانه درخواست خود را ثبت کرده‌اند پرداخت می‌شود

وی افزود: بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان طرح وجود دارد که کمیته استانی به دستور استاندار کرمانشاه تشکیل و پروسه‌ها کوتاه شده و پرونده‌ها به صورت روزانه بررسی می‌شود و ۱.۵ برابر مبلغ در نظر گرفته شده به بانک‌ها پرونده معرفی شد.

کد خبر: ۱۳۹٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha