۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
مرزهای زمینی برای تردد زوار عتبات عالیات باز نیست
رئیس ستاد مرکزی اربعین:

مرزهای زمینی برای تردد زوار عتبات عالیات باز نیست

ایلام- رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه مرزهای زمینی برای تردد زوار عتبات عالیات بسته است، گفت: رایزنی برای تردد بدون ویزا در مرزها ادامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، سید مجید میراحمدی در ستاد اربعین استان ایلام در مهران اظهار داشت: احتمال لغو روادید برای سفر زمینی به عراق در نیمه شعبان وجود دارد که در این صورت باید تمهیدات لازم اتخاذ شود و اگر روادید برداشته شد، به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مهران کانون اصلی اربعین در کشور است و باید تمامی تمهیدات لازم برای کنگره اربعین در این استان اتخاذ شود، افزود: با توجه به ورود اربعین به فصل تابستان ۶ هزار متر مربع سایبان برای مرز مهران جوابگو نیست و باید این عدد افزایش یابد.

معاون وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین مرکزی کشور ادامه داد: برای کنگره اربعین ۱۴۰۱ نیروی انتظامی با ظرفیت ملی خود وارد شهرستان مهران می شود تا بتوانیم شاهد نظم و امنیت در این شهرستان باشیم.

میراحمدی تاکید کرد: اگر تمامی تمهیدات برای اربعین سال ۱۴۰۱ در مهران در نظر گرفته نشود، ممکن است با مشکلات جدی مواجه شویم و این مهم اهمیت کار جهادی و شبانه روزی در حوزه اربعین را دوچندان می کند.

کد خبر: ۱۳۹٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha