۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تفاهم نامه همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری منعقد شد
صبح امروز؛

تفاهم نامه همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری منعقد شد

در ادامه توسعه همکاری‌های علمی مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با مراکز معتبر علمی و دانشگاهی، تفاهم‌نامه همکاری با پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این تفاهم‌نامه با عنایت به جایگاه مؤسسه به عنوان محور تعاملات علمی در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مراکز علمی و دانشگاهی و به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان کشور در حوزه مأموریت‌های وزارت مردم منعقد شد.

تعاملات چند جانبه معاونت‌ها و دستگاه‌های تابعه با نهادهای علمی کشور، هدایت و توانمندسازی فارغ‌التحصیلان جویای کار و تأمین پشتوانه علمی اقتصاد بازار کار آن‌ها و جریان‌سازی فعالیت جهادی دانشجویان براساس اولویت‌های مصرح در بیانیه گام دوم انقلاب، از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

برگزاری نشست‌های علمی مسأله‌ محور در خصوص مسائل، چالش‌ها و موضوعات اساسی اولویت دار کشور مرتبط با مأموریت‌های وزارتخانه از جمله: زیست بوم ملی اشتغال، ساماندهی نظام تأمین اجتماعی و بازنشستگی، مدیریت واحدهای اقتصادی، توصیه‌های سیاستی برای رفع فقر مطلق، تدوین نظام حکمرانی بازار کار، توسعه و تقویت گروه‌های علمی و آموزشی مؤسسه به عنوان بازوی علمی و تحقیقاتی وزارتخانه و تشکیل اتاق فکر نظام مسائل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بر اساس این تفاهم‌نامه دنبال می شود.

این تفاهم‌نامه در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم به امضای «رحیم سرهنگی»، رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی و «حبیب الله طباطبائیان»، رئیس پژوهشکده مطالعات فناوری رسید و به مدت چهار سال اعتبار دارد.

تاکنون تفاهم‌نامه‌هایی توسط مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه صنعتی شریف، کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منعقد شده است.

کد خبر: ۱۳۹٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha