۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
درخواست آذربایجان غربی برای تعطیلی صنوف کم ریسک رد شد/ برخورد با صنوف متخلف
استاندار آذربایجان غربی:

درخواست آذربایجان غربی برای تعطیلی صنوف کم ریسک رد شد/ برخورد با صنوف متخلف

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی از رد درخواست این استان مبنی بر تعطیلی صنوف کم ریسک توسط ستاد ملی کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری صبح دوشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در محل استانداری آذربایجان غربی با اشاره به درخواست مسئولان استانی مبنی بر تعطیلی صنوف کم ریسک در استان گفت: با وجود مطرح شدن این موضوع در ستاد ملی کرونا، این پیشنهاد پذیرفته نشد اما با هر گونه عدم رعایت بهداشت در این واحدها برخورد خواهد شد.

وی ادامه فعالیت صنوف کم ریسک را در گرو رعایت الزامات بهداشتی و ثبت نام در سامانه سلامت دانست و گفت: برخی افراد و صنوف نسبت به رعایت الزامات بهداشتی بی توجه بوده و از شرایط فعلی سوء استفاده می کنند.

شهریاری با اشاره به برخورد شدید با این افراد گفت: در بحث سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و در این زمینه با متخلفان برخورد خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: مسئولان استان نسبت به بررسی آثار و پیامدهای منفی کرونا بر اقتصاد استان، توجه ویژه به بانوان کارمند برای دور کاری، ساماندهی کارگاه های مردمی تولید ماسک و نیز بهره مندی از ظرفیت دولت الکترونیک اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت تامین اقلام اساسی مردم تا پایان سال تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی نباید اجازه نگرانی مردم در زمینه مسائل حاشیه ای را بدهیم.

شهریاری هر گونه فعالیت در حوزه تولید ماسک را منوط به کسب مجوز از دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری صمت ضمن شناسایی واحدهای تولید ماسک توسط گروه های مردمی در وهله اول نسبت به ساماندهی این واحدها اقدام کرده و سپس واحدهای غیر استاندارد را تعطیل کنند.

کد خبر: ۱۳٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha