۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
لومیکس GH۶، پرچمدار دوربین های عکاسی پاناسونیک با قدرت فوق العاده
تازه های دنیای الکترونیک؛

لومیکس GH۶، پرچمدار دوربین های عکاسی پاناسونیک با قدرت فوق العاده

شرکت پاناسونیک از دوربین جدید پرچمدار خود به نام لومیکس GH۶ رونمایی کرده که قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت ۵.۷k و صدای چهار کاناله است.

به گزارش بازار، شرکت پاناسونیک ژآپن که از جمله تولید کنندگان قدیمی انواع دوربین فیلمبرداری و البته طی سال های اخیر، عکاسی در جهان محصوب می شود، از مدل جدید دوربین های عکاسی سری G خود که در حقیقت سری پرچمدار دوربین های عکاسی با برند لومیکس (متعلق به پاناسونیک) محسوب می شود، رونمایی کرده که در نوع خود دوربین بسیار جذابی از حیث ویژگی های فنی به حساب می آید.

GH۶ از تکنولوژی عکاسی بدون آینه بهره برده و درست مانند یک دوربین حرفه ای خوب، قابلیت تعویض لنز را به کاربر می دهد. رزولوشن عکس های Lumix GH۶ نیز ۲۵.۲ مگاپیکسل برای فیلمبرداری اعلام شده که قدرت گرفتن فیلم هایی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت فوق العاده ۵.۷k را دارد.

همچنین در بخش فیلمبرداری، GH۶ امکان ضبط ویدئوهایی با ضبط صدای ۴ کاناله XLR را دارد که صدایی بسیار عالی را برای فیلم های شما ضبط خواهد کرد.

با توجه به محبوبیت دوربین‌های فول فریم در بین فیلمسازان، ممکن است برخی بپرسند که آیا دوربین Micro Four Thirds مانند GH۶ همچنان یک پیشنهاد جذاب است یا خیر. برای کارشناسان صنعت عکاسی و فیم سازی، جذابیت آن واضح است: در حالی که سنسورهای فول فریم ممکن است در نور کم بهتر عمل کنند، دستیابی به عمق میدان کم در عکس‌ها را آسان‌تر می‌کنند و محدوده دینامیکی وسیع‌تری ارائه می‌دهند، در حالیکه دوربین‌های Micro Four Thirds معمولا کوچک‌تر و سبک‌تر هستند.

قیمت GH۶
Lumix GH۶ از مارس ۲۰۲۲ در برخی از بازارهای جهانی با قیمت ۲۱۹۹ دلار در دسترس خواهد بود؛ در حالی که در برخی از بازارهای اقیانوسیه با یک ماه تاخیر عرضه می شود و قیمت بدنه آن فقط ۳۶۹۹ دلار استرالیا شده است. همچنین می توانید یک کیت کامل لومیکس را با قیمت ۲۷۹۹ دلار شامل یک لنز زوم ۱۲ تا ۶۰ میلی متری تهیه کنید.

کد خبر: ۱۳۹٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha