۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
تامین قطعه برای خودروهای ناقص سایپا تا اردیبهشت آینده
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا مطرح کرد

تامین قطعه برای خودروهای ناقص سایپا تا اردیبهشت آینده

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، از تامین کافی قطعه برای خودروهای ناقص این خودروسازی تا اردیبهشت آینده، خبر داد.

به گزارش بازار، علیمردان عظیمی گفت: برای تکمیل و تجاری سازی خودروهای ناقص سایپا که در کف پاکینگ‌ها هستند قراردادهای خارجی و داخلی خوبی به ویژه با سازنده‌های داخلی منعقد کردیم که براساس آن مطمئنیم سال آینده خودروی کف در سایپا نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: کسری یک قطعه موجب شده خودروها در کف پارکینگ‌ها انبار شود که با تلاش چند روز اخیر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، توانستیم قرارداد تامین این قطعه را به تعداد زیاد منعقد کنیم که این قرارداد موجب می‌شود خودروهای ناقص کف پارکینگ‌ها به شدت کاهش یابد و یا این که به صفر برسد.

رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: بخشی از این قطعات، ایام نوروز به ما تحویل می‌شود، اما بخش اصلی و عمده آن اردیبهشت سال آینده تحویل می‌شود که به این ترتیب مشکل خودروهای ناقص نیز رفع خواهد شد.

عظیمی افزود: با تامین قطعات و افزایش تولید که به طور جدی در برنامه سایپا قرار دارد بنا داریم قرعه کشی را به تدریج حذف کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات فراوانی که در سایپا وجود دارد به زودی این امکانات را اجرایی می‌کنیم البته دنبال یک سری منابع مالی هستیم که مطمئنیم این دغدغه هم رفع می‌شود و با اجرایی شدن برنامه‌ها و افزایش تولید قرعه کشی نیز از فرآیند تحویل خودرو حذف می‌شود

عظیمی با بیان این که ارتقاء کیفیت در دستور کار سایپا قرار دارد گفت: در این باره امروز جلسه‌ای با قطعه سازان داریم، زیرا کیفیت خودرو را باید از صنعت قطعه سازی آغاز کنیم، زیرا اگر قطعه کیفیت نداشته باشد خودرو هم کیفیت نخواهد داشت بنا داریم با همکاری قطعه سازان به شعار ارتقاء کیفیت جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۱۳۹٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha