۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
تلاش برای رسیدن به رکورد حداکثری تولید در ذوب‌آهن
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان مطرح کرد؛

تلاش برای رسیدن به رکورد حداکثری تولید در ذوب‌آهن

اصفهان - رخصتی؛ سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان گفت: برای پیشرفت ذوب آهن و نیل به رکورد حداکثری تولید قدم‌های خوبی برداشته شده و آینده روشنی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بازار، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با سردار فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان دیدار و تبادل نظر کرد.

در این دیدار سردار مجتبی فداء با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، جنگ امروز را جنگ اقتصادی و فعالیت و تلاش در این عرصه را برای اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان جهاد در راه خدا دانست و گفت: سپاه به نوبه خود برای کمک به تحقق پیروزی در این جهاد آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

رخصتی نیز با ارائه گزارشی از شرایط و دستاوردها ذوب آهن اصفهان گفت: برای پیشرفت ذوب آهن و نیل به رکورد حد اکثری تولید قدم‌های خوبی برداشته شده و آینده روشنی پیش بینی می‌شود.

سرهنگ مختاری فرمانده بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار از عملکرد بسیج شرکت به ویژه فعالیت‌های جهادی و عام المنفعه گزارشی ارائه نمود و در خصوص راهکارهای ارتقا همکاری و سطح تعاملات بین سپاه و ذوب آهن اصفهان بحث و تبادل نظر شد.

همچنین رخصتی از پروژه‌های توسعه بخش فولادسازی و همچنین بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی بازدید کرد و با تلاشگران این بخش‌ها دیدار و گفت‌ و گو نمود.

وی همت تلاشگران این شرکت را ستودنی دانست و گفت: بزرگترین سرمایه ذوب آهن، تلاش و جهاد فولادمردانش است که با شایستگی مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه‌گر ساخته‌اند.

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن در بازدید از پروژه‌های توسعه بخش فولادسازی گفت: ساخت LF۳ تا نیمه اول سال آینده و بازسازی LF۱ تا اواخر سال ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد و این پروژه‌ها در رفع گلوگاه‌های تولید در بخش فولادسازی و همچنین خط تولید شرکت نقش مهمی دارد.

گفتنی است کار اجرایی پروژه‌های مذکور از اوایل امسال آغاز شده است و پروژه ساخت LF۳ در بخش ساختمان و تأمین اسکلت ۹۰ درصد پیشرفت داشته است. هزینه اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و هشت میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است.

کیفیت متفاوت زغال در معادن مختلف کشور
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن در بازدید از بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی نیز با اشاره به کیفیت متفاوت زغال در معادن مختلف کشور، ضرورت بهره‌گیری از ترکیب مناسب این مواد اولیه را یادآور شد و گفت: افزایش دقت و ب روزرسانی تجهیزات در آزمایشگاه شرکت می‌تواند منجر به ترکیب مناسب‌تر زغال شده و در مجموع شاهد افزایش بهره وری و کاهش مصرف کک باشیم.

انضباط کارگاهی در بخش کک سازی
وی انضباط کارگاهی در بخش کک سازی را قابل تقدیر دانست و گفت: با همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان، آینده‌ای روشن در پیش روی این مجتمع عظیم صنعتی قرار دارد.

کد خبر: ۱۳۹٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha