۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
تنظیم پیش نویس قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد

تنظیم پیش نویس قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: پیش نویس قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان آماده ارسال به دولت برای ارائه به مجلس است.

به گزارش بازار، مهدی نجفی در نهمین همایش حقوق مصرف کنندگان استان تهران گفت: نهمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران هر ساله با فرا رسیدن ایام گرامیداشت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این گواهینامه بر اساس ضوابطی از جمله شاخص‌های قیمت، کیفیت کالا و خدمات، رضایتمندی مشتری، خدمات قبل و فروش، استانداردها و مجوزها به تولیدکنندگان برگزیده، اعطا می‌شود.

نجفی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، استانداری، سازمان امور اقتصاد و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی در کمیته فنی برای فرایند انتخاب برگزیدگان حضور دارند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: جایگاه مصرف کننده در همه نظام بازارهای توسعه یافته متفاوت از آن چیزی است که امروز در کشورمان شاهد آن هستیم.

نجفی افزود: در واقع مصرف کننده با خرید خود کسب و کار کوچک را تبدیل به قوی‌ترین برندهای دنیا می‌کند.

به گفته وی در نقطه مقابل مصرف کننده با روی برگرداندن از یک برند یا محصول به دلیل توجه نکردن تولیدکننده به سلایق و نیازهای مشتری با نقض حقوق مصرف‌کنندگان سقوط یک کسب و کار را رقم می‌زنند.

کد خبر: ۱۳۹٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha