۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
بازار همدان مستعد هرگونه حادثه‌ای است
فرماندار همدان:

بازار همدان مستعد هرگونه حادثه‌ای است

همدان - فرماندار همدان با بیان اینکه بازار همدان مستعد هر گونه حادثه‌ای است، گفت: طرح مطالعاتی بازار توسط شهرداری در دست اقدام است و باید سریعتر نتایج آن مشخص شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان،محمدعلی محمدی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران همدان با اعلام هشدار در خصوص ایمنی بازار اظهار کرد: وضعیت ایمنی برخی از مراکز تجاری، پاساژها و کاروانسراها و راسته بازارهای سنتی ما مناسب نیست و متاسفانه برخی از متصدیان و متولیان امر علاوه بر کم‌توجهی به این موضوع با اقدامات خود به این مشکل دامن زده‌اند.

وی افزود: بهره‌برداری غیر استاندارد از انشعابات دستگاه‌های خدمات‌رسان، ساخت و سازها و تعمیرات غیر مجاز و غیراصولی، سد معبر و تجاوز به حریم عمومی از جمله مهمترین مواردی است که ایمنی بازار همدان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

فرماندار همدان با اشاره به طرح مطالعاتی در دست اقدام بازار توسط شهرداری یادآور شد: این طرح حدود یک سال توسط مشاور در دست اقدام است و باید سریعتر مشخص شود که در خصوص ایمنی بازار چه کاری انجام شده و چه اقداماتی لازم است؟.

وی اضافه کرد: بازار به عنوان یکی از ارکان شهر همواره مد نظر شهروندان و گردشگران است به ویژه در شهر همدان با سبقه تاریخی وضعیت بازار بسیار حائز اهمیت است بنابراین کار مطالعاتی باید هر چه سریعتر به نتیجه برسد و اجرایی بشود.

کد خبر: ۱۳۸٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha