۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کاهش سرانه مصرف میوه در همدان/ میوه فروشان چشم انتظار رونق بازار هستند
رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان:

کاهش سرانه مصرف میوه در همدان/ میوه فروشان چشم انتظار رونق بازار هستند

همدان- البرزی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان گفت: سرانه مصرف میوه مردم استان همدان در اسفند ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شده است.

رضا البرزی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه افزایش قیمت میوه را برای روزهای آینده در همدان پیش بینی نمی کنیم، اظهار کرد: امسال قیمت میوه نسبت به سال گذشته بالاتر است چرا که هزینه های جانبی مثل حمل و نقل و بسته بندی میده افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سرانه مصرف میوه مردم همدان در اسفند ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مقداری کمتر شده است و علاوه بر این همیشه در اسفند ماه شاهد این قضیه بوده ایم و تا روزهای پایانی سال با این رکود روبرو هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان با بیان اینکه فروشنده های میوه در همدان منتظرند بازار رونق بگیرد و هزینه های شب عید خود را تامین کنند، ادامه داد: این روزها فروشنده ها میوه های کمتری از میدان میوه و تره بار خریداری می کنند تا کمتر ضرر کنند.

البرزی در ادامه مطرح کرد: در ایام پایانی سال بازرسی ها تشدید و نظارت بیشتری بر بازار انجام می شود، همچنین با توجه به اینکه میوه های تنظیم بازار از چند روز آینده وارد بازار می شود پیش بینی می کنیم شب عید، بازار میوه آرامی داشته باشیم.

کد خبر: ۱۳۸٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha