۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
انتقاد از قوانینی که مخلّ تولید هستند/ لزوم رفع مشکلات صنعتگران
رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

انتقاد از قوانینی که مخلّ تولید هستند/ لزوم رفع مشکلات صنعتگران

سمنان - رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه بسیاری از قوانین دست و پاگیر مخلّ تولید هستند، گفت: از نمایندگان مجلس می خواهیم تا در سال جهش تولید این قوانین را اصلاح و بازنگری کنند.

علی اصغر جمعه ای در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره موانع جهش تولید در سطح استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از قوانین دست و پاگیر مخلّ تولید هستند که البته این امر مختص سمنان هم نیست بلکه در تمام کشور دیده می شود، بیان کرد: در اتاق بازرگانی و به خصوص شورای گفتگوی بین دولت و بخش خصوصی سعی کرده ایم تا این نوع قوانین را مطرح، بررسی و برای آن ها راهکارهای خوبی در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه بخش عمده کار در راستای اصلاح قوانین دست و پاگیر به نمایندگان مجلس باز می گردد، افزود: باید قوانین تولید را تسریع کرده و به آن جهش بدهند نه اینکه مخل آن باشند.

شرایط برای تولید کنندگان فراهم شود

رئیس اتاق سمنان درباره همکاری بیشتر بانک ها با تولید نیز، تاکید کرد: عدم تملک ماشین‌آلات خط تولید واحدهای بدهکار بانکی یکی از مسائلی است که در راستای رونق تولید و کمک به تولیدکنندگان بارها آن را مطرح و درباره آن پیگیری ها و جلساتی نیز برگزار کرده ایم و خوشبختانه از سوی بانک ها نگاه مثبتی در این زمینه دیده می شود.

جمعه ای با بیان اینکه توقیف دستگاه ها یعنی خوابیدن کارخانه لذا این کار به تولید ضربه می‌زند، گفت: وقتی کارخانه کار نکند بدهی بانک را هم نمی تواند پرداخت کند در نتیجه باید راهکاری دیگر در نظر داشت.

وی خواستار توجه بیشتر به حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی با بررسی مشکلات صنعتگران شد و بیان کرد: تولیدکنندگان خط مقدم جهش تولید هستند و باید شرایط برایشان فراهم شود.

کد خبر: ۱۳٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha