۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
درج قیمت تولید روی کالا برای تولیدکننده و مصرف کننده دو سرسود است
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

درج قیمت تولید روی کالا برای تولیدکننده و مصرف کننده دو سرسود است

ساری- بزرگ زاده، فعال در صنعت لوازم خانگی مازندران با اشاره به اجرای طرح درج قیمت تولید روی کالا آن را به دلیل حذف واسطه‌ها برای تولیدکننده و مصرف کننده دو سرسود دانست.

کوروش بزرگ زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۰ سال با برند وست در بازار و تولید لوازم خانگی فعالیت می کنم، اظهار داشت: در حال حاضر در شهرک صنعتی امامزاد آمل در زمینه تولید یخچال و فریزر فعالیت داریم.

وی با عنوان اینکه کار را با تولید کولرهای اسپیلت و تلویزیون ادامه دادیم، افزود: طرح آینده شرکت در تکمیل سبد لوازم خانگی، تولید ماشین لباسشویی و ظرف شویی خواهد بود و به ظرفیت تولید افزوده می شود.

وی با اظهار اینکه روزانه ۵۰۰ دستگاه انواع کالاها را تولید می کنیم، تصریح کرد: یکی از مشخصات این است که مطابق شرایط آب و هوایی استان تولید می کنیم و بیش از ۱۰ سال گارانتی زنگ زدگی برای یخچال فریز ارائه می دهیم که انحصاری است.

بزرگ زاده یادآور شد: همچنین از نظر فنی خدمات پشتیبانی کم است زیرا سعی کردیم مسئله رطوبت و خاص آب و هوایی را در تولید مدنظر قرار می دهیم.

این فعال در صنعت لوازم خانگی با اشاره به اجرای طرح درج قیمت تولید روی کالا افزود:در حال حاضر کالا به قیمت تولیدکننده در بازار عرضه می شود هرچند بازار فروش و توزیع بنکدار و مغازه دار نقش اساسی دارد و هنوز بسترسازی لازم انجام نشده است.

وی گفت: سال های سال در ذهن مشتری قیمت مصرف کننده نقش بسته است و درج قیمت تولید روی کالا هنوز جا نیفتاده است تا اثرگذار باشد.

بزرگ زاده تصریح کرد: مسلما درج قیمت تولید روی کالا اثر کاهشی دارد و دست مغازه دار و واسطه ها در افزایش قیمت بسته است و برای تولیدکنده نیز این طرح میزان سودش بیشتر خواهد بود.

وی درباره صادرات با بیان اینکه مذاکراتی برای ارسال کالا صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر بیشتر تمرکز بر بازار داخلی وجود دارد و توان پاسخگویی صادرات را نداریم.

کد خبر: ۱۳۸٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha