۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
فرصتی مناسب برای خرید سهام شرکت معدنکاوی «هلیوم وان»
تحلیل بازار سهام بین المللی؛

فرصتی مناسب برای خرید سهام شرکت معدنکاوی «هلیوم وان»

علیرغم افزایش فروش سهام شرکت «هلیوم وان» طی روزهای گذشته، سرمایه گذاران نهادی به چشم انداز ارزش سهام این شرکت در سال ۲۰۲۲ خوش بین هستند.

به گزارش بازار، علیرغم افزایش فروش سهام شرکت «هلیوم وان» طی روزهای گذشته، سرمایه گذاران نهادی به چشم انداز ارزش سهام این شرکت در سال ۲۰۲۲ خوش بین هستند. در حالیکه شرکت کارگزاری سهام لیبریوم، معتقد است که ارزش سهام هلیوم وان دستکم ۱۰۰ درصد رشد خواهد داشت، در حال حاضر هر سهم این شرکت بزرگ بین المللی به قیمت ۹.۷۰ پوند در بازار معامله می شود.

لیبریوم همچنین امروز با انتشار یادداشتی تحلیلی، سرمایه گذاران را به خرید سهم این شرکت تشویق کرده و هدف قیمت برای فروش را بالای ۱۹ پوند اعلام کرد.
هلیوم وان از زمان همه‌گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ به چندین نقطه عطف تاریخی دست یافته و موفق به جذب ۱۶ میلیون پوند از طریق سرمایه گذاری شد.

این شرکت همچنین همچنین اکنون از یک شرکت نوپا به یک شرکت اکتشافی در مقیاس بزرگ تبدیل شده و دیوید مینچین، مدیرعامل این شرکت انتظار دارد هلیوم وان بتواند در سال ۲۰۲۲ تحولی جدید را رقم بزند.

علیرغم مواجهه با برخی موانع در تلاش برای ادامه حفاری های در شرق آفریقا در سال ۲۰۲۱، مطالعات جدید به عمل آمده از سوی دانشگاه های دورهام و آکسفورد، وجود مقادیر مقرون به صرفه هلیوم در در این منطقه از آفریق را مجدداً تأیید کرده که با توجه به وجود بخش مهمی از این منطقه در دستان شرکت هلیوم وان، سود بزرگی برای سرمایه گذاران در راه است.

چشم اندازارزش سهام هلیوم

فرصتی مناسب برای خرید سهام شرکت معدنکاوی «هلیوم وان»


مثلث نزولی در نمودار روزانه به کاهش بالقوه قیمت به سمت ۶.۵۹ انتظار اشاره دارد. این حرکت باید پشتیبانی ۸.۲۹ را پس از عبور از مرز پایین مثلث در ۹.۴۸ دلار کاهش دهد. اگر کاهش قیمت فراتر از نقطه اتمام این حرکت ادامه یابد، هدف اضافی روی ۴.۸۸ (کم‌ترین سطح در ۸ دسامبر ۲۰۲۰) قرار دارد.

از طرف دیگر، جهش از سطوح فعلی، نقطه ۱۱.۸۵ دلار را هدف قرار خواهد داد. این حرکت الگوی نزولی را باطل کرده و گاوها را قادر می‌سازد تا در صورت ادامه پیشروی های خود، به نقطه کلیدی ۱۵.۲۶ دلار نزدیک شوند. در صورتی که گاوها بتوانند از این مقاومت نیز عبور کنند، نقطه بعدی، ۱۷.۴۸ دلار خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۸٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha