۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی در گلستان آغاز می شود
وزیر راه و شهرسازی:

عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی در گلستان آغاز می شود

گرگان- قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت که در سفر رئیس جمهور، عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در گلستان آغاز می شود

به گزارش خبرنگار بازار، رستم قاسمی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل اینکه ساخت مسکن در کشور بین ۱.۵ الی دو سال زمان طول می کشد، ساخت یک میلیون واحد در یک سال محقق نخواهد شد لذا برنامه‌ریزی ما دو بخش دو میلیونی است که بتوانیم تا پایان دولت چهار میلیون واحد تعهد دولت را به اتمام برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در سفر رئیس‌جمهور به گلستان عملیات اجرایی بیش از ۲۰ هزار واحد آغاز خواهد شد و برنامه ریزی برای اینکه به ۵۰ درصد سقف تعیین شده برسیم در حال انجام است.

قاسمی اضافه کرد: در استان‌های شمالی یکی از محدودیت‌ها تأمین زمین است که امیدواریم با روش‌های مختلف بتوانیم آن را تأمین کنیم.

وی عنوان کرد: تا پایان سال برای دو هزار و ۴۰۰ هزار واحد از سه میلیون واحد شهری در نظر گرفته زمین تأمین خواهیم کرد.

قاسمی ادامه داد: بر اساس توافق با شورای پول و اعتبار سهم واحدها و استان‌ها به لحاظ سقف وام تعیین شده و هم اکنون بسیاری از بانک‌ها پرداخت تسهیلات را آغاز کردند و رقم تعیین شده همان رقم قبلی بوده و تاکنون تغییری نکرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم می‌توانند برای ودیعه مسکن در سایت وزارت راه ثبت نام کنند، گفت: در بودجه تاکنون در کمیسیون تلفیق ۴۰ هزار میلیارد تومان برای ودیعه مسکن در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha