۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
۵ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در استان همدان توزیع می شود
معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان:

۵ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در استان همدان توزیع می شود

همدان - چهاردولی، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان از توزیع پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین گروه ها و اقشار مناطق کم برخوردار استان همدان خبر داد.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار از توزیع پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین گروه ها و اقشار مناطق کم برخوردار استان همدان خبر داد.

وی گفت: این بسته ها در ششمین مرحله کمک‌های مومنانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان تهیه شده و هر بسته شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و رب به ارزش ۴۰۰ هزار تومان است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان مجموع ارزش بسته های معیشتی را دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این بسته ها بین گروه ها و اقشار مناطق کم برخوردار استان همدان با محوریت مساجد و از طریق ۳۲۰ گروه جهادی توزیع می شود.

چهاردولی همچنین عنوان کرد: تاکنون و از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان همدان ۳۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۴ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با یادآوری اینکه پویش دلگرمی احسان ویژه توزیع پوشاک نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: برای ماه رمضان و پایان سال پویش «همدلی و احسان» مدنظر است و تا قبل از آغاز سال جدید اجرا می شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha